Så træt af det:( ((måske lidt ondt))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg meldte mig ind som bruger herinde fordi jeg har en veninde som IKKE var på den side her. Hun er på rigtig mange babysider, så var rigtig rart at være ikke så kendt herinde, og kunne fortælle ALT uden at føle sig ondsvag. Nu syntes hun så hun skulle være medlem derinde, og kan følge alt hvad jeg lægger op. Vi taler næsten ikke sammen i dag, men ville gerne være hende foruden herinde, og bare nyde min graviditet uden dumme indlæg, eller bare tanken om hun sidder bag en skærm og læser med.

Er ked af det er kommet hertil, men kunne bare godt være hende foruden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Sommerfuglelarven

Er der ikke en bloker funktion herinde, som du kan bruge?

Anmeld

7. juni 2010

Mor-til-asta-09

Det er helt forståeligt at have det sådan, min søster er også meget på mødresider, men har endelig fundet 2 sider som hun ikke er på, som hun har lovet mig at holde sig fra.

Men du skal ikke føle dig åndsvag overhovedet, og stil endelig de spørgsmål som du har behov for at få svar på.. Vi er her både i gode og dårlige tider Og prøver så vidt muligt at hjælpe..

Anmeld

7. juni 2010

Svei

Slet din profil og start op med en ny og mere anonym, det har flere måtte gøre herinde..

Anmeld

7. juni 2010

Mor-til-asta-09

Yrsa skriver:

Slet din profil og start op med en ny og mere anonym, det har flere måtte gøre herinde..

Ja men er jo måske også rigtig træls, hvis man endelig har fået lavet en kanon profil.. Men kan fuldt ud forstå hende, at hun synes det er lidt træls

Anmeld

7. juni 2010

Svei

forældre-til-Asta skriver:

Ja men er jo måske også rigtig træls, hvis man endelig har fået lavet en kanon profil.. Men kan fuldt ud forstå hende, at hun synes det er lidt træls

Hvordan det...man kan jo høre om man kan flytte billeder osv med over hvis det er hvad du tænker på og så låse det hele så det kun er venner der kan se det.

Hvis man irriteres, så er det da en nem løsning..

Anmeld

7. juni 2010

Vingummien

forældre-til-Asta skriver:

Billeder osv kan man jo bare gøre så kun venner kan se det osv.

Anmeld

7. juni 2010

Mor-til-asta-09

Yrsa skriver:

Hvordan det...man kan jo høre om man kan flytte billeder osv med over hvis det er hvad du tænker på og så låse det hele så det kun er venner der kan se det.

Hvis man irriteres, så er det da en nem løsning..

Ja det er self rigtigt..

Anmeld

7. juni 2010

Anonym trådstarter

Havde tænkt at slette profilen, men bare irriterende med de venner man har fået herinde på sin venneliste at de skal rykkes, og at jeg så heller ikke kan ligge et billed op af vores lille vidunder i løbet af graviditeten

Syns bare det er øv, og den eneste grund til hun kender til siden er fordi jeg selvf fortalte om den, og ja, wupti hun dukkede op

Anmeld

7. juni 2010

Svei

Anonym skriver:

Havde tænkt at slette profilen, men bare irriterende med de venner man har fået herinde på sin venneliste at de skal rykkes, og at jeg så heller ikke kan ligge et billed op af vores lille vidunder i løbet af graviditeten

Syns bare det er øv, og den eneste grund til hun kender til siden er fordi jeg selvf fortalte om den, og ja, wupti hun dukkede op

Men så kan du jo bare lukke af på det og lade det være... jeg ville dog bare ændre mit profil navn og så lige skrive til dem du har på din venneliste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.