kender det godt kæresten og jeg har snakket om det i 2 år og er endelig begyndt. vi ville bare gerne være færdige med huset og have økonomien i orden hvilket jo faktisk er utrolig vigtigt.
jeg blev også utrolig grøn ag misundelse da vores venner skulle være forældre for jeg følte det var os der skulle være de første vi havde jo trods alt været sammen længere tid, havde hus osv. men i dag synes jeg da bare det er dejligt for dem og glæder mig bare mere til det er os.
jeg har også en tæt veninde der er stratet på PB og jeg er overhovedet ikke nervøs over om de bliver gravide først. synes bare det er skønt for så har vores lille purk masse af legekammerater til den tid... så prøv bare at se på de positive ting i det selvom det er rigtig svært til tider
kæmpe
herfra
Ih hvor jeg kender det. Min kæreste og jeg har også ventet dels pga. uddannelse og fordi vi gerne ville have en lidt bedre økonomi. Efter 2 år og endt uddannelse fik vi så af vide at min kærestes søster ventede sig.
Puha den slog mig bare ud, jeg gik i bad og hylede i badet i 10 min for det gjorde bare så ondt,. Selvfølgelig er man glad på deres vegne, men man kan ikke lade være med at tænke, vi har været sammen længere, jeg er ældre end hende og har drømt om det meget længere - ja misundelse er en grim ting, men jeg tror det gør det værrer hvis man ikke overfor sig selv erkender at det gør ondt.
Jeg tror bare ikke på det der med at putte følelserne ind og lade som ingenting så heller gå ud og skrige i et håndklæde som thjul skrev eller gå i bad og tud og så er det ude af systemet.
Selvom jeg stadig kan få ondt i hjertet når jeg ser min svigerindes fine runde mave(hun har termin d. 12 juni) og drømme og ønske at det var mig.
Det blev langt men ville bare sige at jeg forstår så udemærket. Og at man absolut ikke behøøver at have prøvet længe for at synes at man har ventet længe
Carina
Anmeld