Grimme børn :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.931 visninger
33 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Lady Marion <3

Hi hi kan ikke lade være med at tænke på om man som forælder selv ville kunne se hvis ens barn / baby er grimt ??? 

Ind i mellem kan jeg ikke lade være med at tænke at nogen babyer/børn er pænere end andre ..

Nogen er gude smukke og andre er nærmest grimme

Hvad med vores eget afkom ?? Jeg syntes jo mine børn er så smukke men syntes man ikke altid det som forældre ??  Gad vide om nogen syntes at lige netop mit barn er grimt ??

Fnis , sjov tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Svei

Hi hi kan ikke lade være med at tænke på om man som forælder selv ville kunne se hvis ens barn / baby er grimt ??? 

Ind i mellem kan jeg ikke lade være med at tænke at nogen babyer/børn er pænere end andre ..

Nogen er gude smukke og andre er nærmest grimme

Hvad med vores eget afkom ?? Jeg syntes jo mine børn er så smukke men syntes man ikke altid det som forældre ??  Gad vide om nogen syntes at lige netop mit barn er grimt ??

Fnis , sjov tanke

Nej, det er jeg ret sikker på man ikke kan, men er det vigtigt at børn skal være smukke?

Men man kan som regel se på spædbørnsbillederne nogle år efter at ens børn da vidst ikke var så pæne som man selv så..

Jeg har ikke smukke børn, synes ikke der er mange smukke børn...men jeg har de skønneste mest fantastiske børn i hele verden, for det er mine..

Men det er vel også forskelligt hvad man synes er smukt...herinde vises der jo tit billeder af spædbørn, spædbørn som de fleste ser ud...ikke særlig smukke og alligevel skriver mange ihh hvor er han/hun smuk, selvom jeg slet ikke kan se det.

Anmeld

7. juni 2010

Karo

Jeg tror at man altid vil syndes sit eget barn er det kønneste lille barn i hele verden. Mine er da helt sikkert

Anmeld

7. juni 2010

Sommerfuglelarven

Min datter har altid været dejlig og overskøn, men hun har bestemt ikke altid været smuk - og når hun kommer hjem fra (skov)børnehave med uglet hår, jord i hele hovedet og skiftetøj (som regel joggingbukser), så synes jeg bestemt heller ikke at hun er et smukt syn... Men hun er lykkelig og jeg elsker hende overalt på jorden, så derfor er hun dejlig alligevel

Anmeld

7. juni 2010

Lady Marion <3

Man behøver bestemt ikke have smukke børn , tror bare man selv ser ens egne børn som smukke   

Det er nemlig sjovt at studere gamle billeder , der kan man nemlig se det måske ikke var så smukt som man troede ,, Dejligt man er så forelsket i sit afkom ,,   Og kærlighed gør jo blind hi hi

Anmeld

7. juni 2010

Svei

Muffi . skriver:

Man behøver bestemt ikke have smukke børn , tror bare man selv ser ens egne børn som smukke  

Det er nemlig sjovt at studere gamle billeder , der kan man nemlig se det måske ikke var så smukt som man troede ,, Dejligt man er så forelsket i sit afkom ,,   Og kærlighed gør jo blind hi hi

Så er jeg sikkert en ravnemor, for jeg synes altså ikke mine børn er de smukkeste i verden og det er nu ikke fordi de er meget grimme, de er bare som børn er flest...ligesom de fleste andre børn herinde er det..

Så bare ham her... helt skøn og almindelig ligesom hans mor og far heller ikke skiller sig ud når det gælder skønhed...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2010

Lady Marion <3

Yrsa skriver:

Så er jeg sikkert en ravnemor, for jeg synes altså ikke mine børn er de smukkeste i verden og det er nu ikke fordi de er meget grimme, de er bare som børn er flest...ligesom de fleste andre børn herinde er det..

Så bare ham her... helt skøn og almindelig ligesom hans mor og far heller ikke skiller sig ud når det gælder skønhed...

Ha ha gu er du en ravne mor når du skriver sådan   Not ?

Jeg kan da godt se at Alexanders øjne er for tæt siddende feks ,, Men stadig syntes jeg jo han er verdens smukkeste trold og andre tænker måske ,, hold da op , det barn stod da ikke forrest i køen da der blev uddelt ansigter    Din trold er da dejlig ,, sund og glad at se på ,,,   

Anmeld

7. juni 2010

Svei

Muffi . skriver:

Ha ha gu er du en ravne mor når du skriver sådan   Not ?

Jeg kan da godt se at Alexanders øjne er for tæt siddende feks ,, Men stadig syntes jeg jo han er verdens smukkeste trold og andre tænker måske ,, hold da op , det barn stod da ikke forrest i køen da der blev uddelt ansigter   Din trold er da dejlig ,, sund og glad at se på ,,,  

Synes du virkelig han er smukkest eller er det mere fordi du synes han er den mest fantastiske, specielle, dejlige, unikke baby i verden...der er jo forskel...altså det smukke er jo bare det ydre og det har jo ikke så meget med selve barnet som person at gøre, hvis du forstår

Men igen, jeg kan sagtens se jeg ikke har smukke børn og kan også sagtens se at I andre heller ikke har det...men hvad skal man også bruge smukhed til...er det vigtigt?

Anmeld

7. juni 2010

CamillaT89

Yrsa skriver:

Synes du virkelig han er smukkest eller er det mere fordi du synes han er den mest fantastiske, specielle, dejlige, unikke baby i verden...der er jo forskel...altså det smukke er jo bare det ydre og det har jo ikke så meget med selve barnet som person at gøre, hvis du forstår

Men igen, jeg kan sagtens se jeg ikke har smukke børn og kan også sagtens se at I andre heller ikke har det...men hvad skal man også bruge smukhed til...er det vigtigt?

Nu er det jo også forskelligt, hvordan man opfatter skønhed. Det kan sagtens stråle indefra og ud. Jeg mener da ikke, der er noget forkert i, at man synes, ens barn er smukt, selv om det "kun" er hylsteret.

Og hvad definerer du så som smukt, for jeg synes bestemt heller ikke alle børn er lige smukke på det ydre, men det er der nu nogen, der er.

Charme i sig selv, er i mine øjne skønhed.  

Anmeld

7. juni 2010

Lady Marion <3

Yrsa skriver:

Du har nok ret i at smuk ikke er det rette ord ,, Unik derimod er nok det jeg mener når jeg kigger på egne børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.