Er du ærlig når det kommer til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Silvermist1

Ja, jeg er ærlig når det kommer til børn. Men jeg synes også alle alle børn er kønne, på hver sin dejlige måde. Mine er selvfølgelig de kønneste af dem alle muhaha

At nogle børn er kønnere end andre børn, det er jo en fact. Vi oplever alle skønhed på hver vores måde.

Jeg roser eller jeg prøver at lade vær med at sige noget. Bliver jeg direkt spurgt, ville jeg dog ikke kunne drømme om at sige noget negativt, ville bare undgå at overdrive med åh og ih...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

SiLiMiMa

Hvis jeg synes, det er en "mindre pæn" baby (hvis man da kan sige det om sådan et lille nut??? de er jo bare dejlige!), så siger jeg, at H*n er nuttet eller sød.

Hvis jeg synes, babyen er smuk (ikke ligner en olding eller en klemt kineser, eller hvad det nu var en anden skrev herinde), så siger jeg at h*n er køn fx.

Jeg ville aldrig sige til nogen, at deres baby er grim! Det synes jeg er sårende. Plus at jeg ikke synes at babyer kan være grimme.

Heise

Anmeld

7. juni 2010

twinboys

Risen skriver:

Ja .. Det er jeg. Synes faktisk at alle børn er skønne! Nogle mere end andre ..og hvis den er helt gal lader jeg bare vær at svare på de tråde .. 

Lige mine ord...

Anmeld

7. juni 2010

JustAnotherName

Hvis ikke jeg mente det, så ville jeg lade være at kommentere eller i stedet vælge at sige noget andet! Så ja, jeg mener det, når jeg siger det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.