altså jeg kan ikke se det tjener noget som helst formål udover at gøre en anden møg ked af det, at SKULLE være ærlig og sige "nej, din unge er tudegrim", hvis jeg synes det. generelt er jeg ikke sådan en babysukker, der sidder og savler over nyfødte. jeg synes fx min mand er enormt grim som baby, men han er jo dejlig nu og han var også en skøn dreng. de nyfødte som jeg kommentere udseende på er oftest dem som jeg har et forhold til i en eller anden forstand, enten er det familie eller venners børn eller også er det kvinder herinde som jeg har fulgt tæt igennem graviditeten og man har jo så glædet sig til at se den lille og synes bare det er et mirakel at der kan komme et helt, fungerende menneske ud i sidste ende.
nogle babyer, børn og mennesker generelt ER da tudegrimme, men det ville da være langt værre at være et gigantisk røvhul af personlighed end at være "grim", hvis du spørger mig og netop en røvhulspersonlighed vil jeg da langt hellere kommentere på end et udseende, hvis jeg endelig SKAL gå og sige negative ting til folk...
Anmeld