Svag positiv og nu negativ...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Lotus86

Har du prøvet at teste igen med en anden test??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Rillo

Margurit skriver:

Det er jeg ked af at høre!

Held og lykke!!  fingre for jer

Mange tak og lige over

Anmeld

7. juni 2010

Margurit

Alexis skriver:

Øv bøv det er så uretfærdigt. Nej det var ikke lang tid, så på en måde er det jo et godt tegn at kroppen kan finde ud af det, så skal det bare blive derinde

Puh altså vi har prøvet i 20 mdr. nu og kun haft den ene biokemiske i nov 09. Det slog mig meget ud da det skete, fordi vi havde prøvet så længe. Desværre har der ingen gevinst været så jeg hænger ud i Barnløshedsgruppen.

Tak og held og lykke til dig også

Ja det er virkelig uretfærdigt! Nemlig.. vælger også at se det som et godt tegn. Virker til vi godt kan, så er det bare op til min krop, at holde på det ja  Og det samme skal din finde ud af  

Puh.. Det er længe i har været igang. Kan kun forestille mig hvor hårdt det må være. Men det skal nok komme  

En masse  og 

Anmeld

7. juni 2010

Margurit

npn skriver:

Har du prøvet at teste igen med en anden test??

Nej, ikke endnu. Men jeg har været på apoteket og købt et andet mærke (clinic) Har du nogen erfaringer med valmed? Eller andre mærker?

Anmeld

7. juni 2010

Lotus86

Margurit skriver:

Nej, ikke endnu. Men jeg har været på apoteket og købt et andet mærke (clinic) Har du nogen erfaringer med valmed? Eller andre mærker?

Nej jeg har ikke rigtig så mange erfaringer da jeg endnu ikke er blevet gravid, og ikke har været i gang særlig længe. Men ud fra hvad jeg har læst herinde, så skulle clinic være ret gode, og så vidt jeg har forstået, så er valmed også fine nok, så længe man bare IKKE kigger på den efter de 5 minutter, for der har mange fået skyggestreger. Men hvorfor tester du ikke igen nu, hvis der er noget, så burde stregen være tydligere nu

Krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

7. juni 2010

Margurit

npn skriver:

Nej jeg har ikke rigtig så mange erfaringer da jeg endnu ikke er blevet gravid, og ikke har været i gang særlig længe. Men ud fra hvad jeg har læst herinde, så skulle clinic være ret gode, og så vidt jeg har forstået, så er valmed også fine nok, så længe man bare IKKE kigger på den efter de 5 minutter, for der har mange fået skyggestreger. Men hvorfor tester du ikke igen nu, hvis der er noget, så burde stregen være tydligere nu

Krydser alt hvad jeg kan

Okay.. Hvonår gik I igang? Selvom det er utrolig fristende, venter jeg til imorgen tidlig Jeg har haft lidt smerter hele dagen, så jeg er bange for min mens er ved at komme, men har læst mig til det også kan være tegn på graviditet. Nu må vi se  Men giver helt sikkert besked, når jeg ved noget!!!

Tak  Det samme gør jeg for dig

Anmeld

7. juni 2010

Lotus86

Margurit skriver:

Okay.. Hvonår gik I igang? Selvom det er utrolig fristende, venter jeg til imorgen tidlig Jeg har haft lidt smerter hele dagen, så jeg er bange for min mens er ved at komme, men har læst mig til det også kan være tegn på graviditet. Nu må vi se  Men giver helt sikkert besked, når jeg ved noget!!!

Tak  Det samme gør jeg for dig

Jeg smed p-pillerne i marts, så det jo stadig rigtig nyt...

Glæder mig til at høre om din positive test i morgen

Anmeld

7. juni 2010

Margurit

npn skriver:

Jeg smed p-pillerne i marts, så det jo stadig rigtig nyt...

Glæder mig til at høre om din positive test i morgen

Det gjorde jeg også  Så ja, det er ret nyt.

Hehe, det glæder jeg mig også.. Håber

Anmeld

8. juni 2010

Margurit

Jeg testede her til morgen, og der var ikke noget positivt i den, udover jeg ikke er i tvivl længere, og det er jo rart nok. Er ret sikker på det var en biokemisk graviditet, men det gør jo bare, at vi ved vi kan noget  -så skal det bare lære at blive inde i mig

Anmeld

8. juni 2010

Lotus86

Øv det er jeg ked af at høre, men ja som du selv siger, så kan i da i hvert fald, så det er bare op på hesten igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.