Svag positiv og nu negativ...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Margurit

businesstigger skriver:

Er det samme mærke tests du har brugt? Eller er det et andet mærke? Det kan jo varriere hvor følsomme tests er ...

Ja, det er det samme. Godt nok købte jeg den ene pakke i føtex og den anden i netto.. Men det har vel ikke noget at sige?? Det er dem der hedder "Valmed". Kender du dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

businesstigger

Jeg har ikke selv prøvet Valmed men har hørt adskillige der har haft problemer med resultatet. Prøv evt et andet mærke. Dem jeg personligt har haft bedst erfaring med er enten Clinic fra apoteket eller ClearBlue

Anmeld

7. juni 2010

Margurit

businesstigger skriver:

Jeg har ikke selv prøvet Valmed men har hørt adskillige der har haft problemer med resultatet. Prøv evt et andet mærke. Dem jeg personligt har haft bedst erfaring med er enten Clinic fra apoteket eller ClearBlue

Okay, tak.. det vil jeg prøve 

Anmeld

7. juni 2010

Rillo

Har prøvet det samme med valmed desværre

Håber snart det lykkes for jer

Anmeld

7. juni 2010

Margurit

Rillo skriver:

Har prøvet det samme med valmed desværre

Håber snart det lykkes for jer

Med at den først viste positiv? Kan bare ikke forstå det, når det er hcg den burde måle.  Hvilken har du prøvet siden?

Tak skal du have Og i lige måde, hvis det ikke allerede er lykkedes

Anmeld

7. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mon ikke det er en biokemisk du har oplevet. Rigtig mange piger oplever det, og en del opdager det ikke, som en anden skriver, fordi det sker så tidligt. Havde selv en biokemisk i nov 09. desværre er der intet sket her siden så vi kæmper videre.

Hvor længe har i prøvet?

Anmeld

7. juni 2010

Rillo

Margurit skriver:

Med at den først viste positiv? Kan bare ikke forstå det, når det er hcg den burde måle.  Hvilken har du prøvet siden?

Tak skal du have Og i lige måde, hvis det ikke allerede er lykkedes

Har ikke testet siden...!

Men da vi ventede Kamma testede jeg positiv med Valmed! ( vi mistede så desværre Kamma i 21. graviditets ude)

Tak vi prøver på fuld styrke

Anmeld

7. juni 2010

Margurit

Alexis skriver:

Mon ikke det er en biokemisk du har oplevet. Rigtig mange piger oplever det, og en del opdager det ikke, som en anden skriver, fordi det sker så tidligt. Havde selv en biokemisk i nov 09. desværre er der intet sket her siden så vi kæmper videre.

Hvor længe har i prøvet?

Jo, jeg tror også det er en biokemisk. Jeg har læst lidt om det, og synes det passer meget godt på det der sker for mig nu.

Jeg smed pillerne midt marts, så det er ikke så længe. Fik min første mens som jeg plejede, grundet pillerne, og derefter gik der 47 dage.. Så min krop prøver nok stadig at finde ud af hvad der sker?!?

Er ked af at høre det samme skete for dig. Det er bare så uretfærdigt for en, når den lige har været positiv. Øv! Hvor lang tid har i prøvet?

Held og lykke med dig..  alt hvad jeg kan

Anmeld

7. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Margurit skriver:

Jo, jeg tror også det er en biokemisk. Jeg har læst lidt om det, og synes det passer meget godt på det der sker for mig nu.

Jeg smed pillerne midt marts, så det er ikke så længe. Fik min første mens som jeg plejede, grundet pillerne, og derefter gik der 47 dage.. Så min krop prøver nok stadig at finde ud af hvad der sker?!?

Er ked af at høre det samme skete for dig. Det er bare så uretfærdigt for en, når den lige har været positiv. Øv! Hvor lang tid har i prøvet?

Held og lykke med dig..  alt hvad jeg kan

Øv bøv det er så uretfærdigt. Nej det var ikke lang tid, så på en måde er det jo et godt tegn at kroppen kan finde ud af det, så skal det bare blive derinde

Puh altså vi har prøvet i 20 mdr. nu og kun haft den ene biokemiske i nov 09. Det slog mig meget ud da det skete, fordi vi havde prøvet så længe. Desværre har der ingen gevinst været så jeg hænger ud i Barnløshedsgruppen.

Tak og held og lykke til dig også

Anmeld

7. juni 2010

Margurit

Rillo skriver:

Har ikke testet siden...!

Men da vi ventede Kamma testede jeg positiv med Valmed! ( vi mistede så desværre Kamma i 21. graviditets ude)

Tak vi prøver på fuld styrke

Det er jeg ked af at høre!

Held og lykke!!  fingre for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.