Svag positiv og nu negativ...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.147 visninger
29 svar
1 synes godt om
7. juni 2010

Margurit

Hejsa allesammen.

Jeg tog en g-test igår, og den var svagt positiv. Testede så igen idag (bare for at dobbelttjekke), og den var bragende negativ  Jeg bliver vildt forvirret, for jeg har altid læst og hørt, at den ikke kan vise positiv, hvis man ikke har HCG i blodet?!?!

Den eneste forskel: Igår tog jeg den med min "nr. 2" morgen-urin, og jeg tror ikke jeg holdte testen 3 fulde sekunder i strålen.. Men den viste svagt positiv. I dag var det min første tissetur fra morgenstunden, og den er ikke engang antydningen af en positiv test.

Jeg er så forvirret!! Siden igår har jeg haft rigtig ondt dernede, og føler det som om jeg kan få min mens når som helst.

Har nogen prøvet noget lignende????  

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Svei

Ja..det har jeg...jeg fik så mens et par dage efter. Tror det sker rigtig tit og vi opdager det bare alle os der tester før tid eller lige omkring mens.

Anmeld

7. juni 2010

Margurit

Yrsa skriver:

Ja..det har jeg...jeg fik så mens et par dage efter. Tror det sker rigtig tit og vi opdager det bare alle os der tester før tid eller lige omkring mens.

Øv altså. Det er jeg ked af at høre på vores begges vegne.  Er det længe siden det skete for dig?

Anmeld

7. juni 2010

Svei

Margurit skriver:

Øv altså. Det er jeg ked af at høre på vores begges vegne.  Er det længe siden det skete for dig?

Det var før jeg fik den yngste...dvs 5 år siden- jeg stod med en positiv test 4 uger senere, så mon ikke du vil opleve det samme.

Anmeld

7. juni 2010

Margurit

Tillykke 

Puha.. det håber jeg virkelig!! Havde ikke regnet med den ville blive positiv igår, så det kom egentlig bag på mig/os.. Men det viser jo også bare vi kan et eller andet tænker jeg  Håber den snart er der helt!!

Knus

Anmeld

7. juni 2010

Agnete

Margurit skriver:

Hejsa allesammen.

Jeg tog en g-test igår, og den var svagt positiv. Testede så igen idag (bare for at dobbelttjekke), og den var bragende negativ  Jeg bliver vildt forvirret, for jeg har altid læst og hørt, at den ikke kan vise positiv, hvis man ikke har HCG i blodet?!?!

Den eneste forskel: Igår tog jeg den med min "nr. 2" morgen-urin, og jeg tror ikke jeg holdte testen 3 fulde sekunder i strålen.. Men den viste svagt positiv. I dag var det min første tissetur fra morgenstunden, og den er ikke engang antydningen af en positiv test.

Jeg er så forvirret!! Siden igår har jeg haft rigtig ondt dernede, og føler det som om jeg kan få min mens når som helst.

Har nogen prøvet noget lignende????  

Knus

Øv altså Jeg prøvede noget nær det samme for to måneder siden. Testede svagt positivt fra 13.-17. dag efter ægløsning, og så fik jeg mens  Det sker rigtig tit, at en graviditet ikke bliver til noget, men de fleste opdager det ikke, fordi de først tester når mens er udeblevet i nogle dage.

Håber du snart får ny positiv test

-Kh Agnete

Anmeld

7. juni 2010

VIPpigen

Jeg testede svagt positivt i marts 2 dage over tid, men samme aften begyndte jeg at bløde, så tænkte det bare var mens, og testen var forkert. Dog blødte jeg helt vildt 2 dage, og lige pludselig stoppede det igen. Men hjælp herinde fra tydede alt på det måske havde været en biokemisk graviditet (hvilket jeg ikke vidste hvad var!!) men den 5 April testede jeg bragende positiv, og er nu i morgen 14+0... Så op på "hesten" igen, og kom i gang, så skal den nok snart komme

Anmeld

7. juni 2010

businesstigger

Er det samme mærke tests du har brugt? Eller er det et andet mærke? Det kan jo varriere hvor følsomme tests er ...

Anmeld

7. juni 2010

sufinurs

öv maaske var det en biokemisk graviditet .. pröv at google det.. eller maske noget med test fölsomhed .. krydser fingre for dig .. om ikke andet til naeste gang

KNUS

Anmeld

7. juni 2010

Margurit

VIPpigen skriver:

Jeg testede svagt positivt i marts 2 dage over tid, men samme aften begyndte jeg at bløde, så tænkte det bare var mens, og testen var forkert. Dog blødte jeg helt vildt 2 dage, og lige pludselig stoppede det igen. Men hjælp herinde fra tydede alt på det måske havde været en biokemisk graviditet (hvilket jeg ikke vidste hvad var!!) men den 5 April testede jeg bragende positiv, og er nu i morgen 14+0... Så op på "hesten" igen, og kom i gang, så skal den nok snart komme

Allerførst vil jeg lige sige stort tillykke med graviditeten. Det giver håb, at høre det.. Tak  Det var også kun andet forsøg, så vi fortsætter bare den gode stil (masser af dejlig sex), og så kommer det forhåbentlig snart. Så ja, op på "hesten" igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.