Er en flirt i orden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Pia.

Jamen søde dig... Grænsen går jo hvor du selv sætter den - men husk at se ind ad, på dig selv... Hvor langt ønsker du selv din mand må gå med en evt. kollega?

Flirt er skønt og dejligt og jeg elsker at flirte, og jeg gør det også meget - jeg flirter af natur når jeg er sammen med andre mænd - men der fra og til at gøre mere ved det er jo noget andet...

- jeg har dog overtrådt grænser, men det betaler jeg også en høj pris for i dag... Så mit råd må blive at du skal tænke dig rigtig godt om og passe på dig selv og din egen famile...

Vi savner alle sammen spænding på et tidspunkt i vores forhold, vi skal bare sætte grænser inden vi roder os ud i noget (måske dumt)...

Knus og tanker fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Enayia

Hejsa =)

Jeg syntes ikke det er i orden.

Der findes en god leve regel.

Gør ikke noget når du er alene, som du ikke ville gøre hvis din partner er i nærheden

Anmeld

7. juni 2010

novalfrida

Hvis man tænder på personen eller synes denne er lækker,så synes jeg ikke det er iorden.. Jeg ville selv blive ked hvis min kæreste gjorde det... Men at flirte uden interesse for personen ser jeg intet galt i. Jeg er en del flirtende af natur og det ved min kæreste godt,jeg sørger bare også for at folk ikke opfatter det forkert..

Nå det så er sagt så forstår jeg måske godt hvorfor du gør som du nu en gang gør,efter hvad din kæreste har budt dig.. Hvis han har brug for bekræftelse fra andre så er det forståligt at du også har det..

Anmeld

7. juni 2010

nannanadja

jeg ville ikke selv flirte med nogle... du skriver din mand også flirter med andre og hvor ked du selv blev da du tog ham i det?

Anmeld

7. juni 2010

Ansemusen

Jeg synes ikke man som sådan kan sige om noget er okay i et forhold eller ej. jeg synes det afhænger af perterne i det pågældende forhold! For nogle er det okay at flirte, for andre ikke, mens grænsen for nogle går ved kys og for andre ved sex.
Så det kommer efter min mening helt an på aftalen i forholdet!

Når det er sagt, så synes jeg det lyder som om din flirt har taget en smule overhånd, idet du beskriver din kollega som 'overdreven dejlig' og skriver at han tænder dig helt vildt. Det lyder som om der er ved at komme lidt følelser ind over.

Så jeg ville nok stoppe med det samme

Anmeld

7. juni 2010

Margorie

Jeg har nok i min kæreste. Så nej jeg synes ikke det er OK. Hvis jeg fandt ud af min kæreste flirtede på nettet med nogen andre, var han røget ud i en fart. Jeg har mine grænser- og overholder dem selfølgelig også selv

Anmeld

7. juni 2010

Silvermist1

Jeg synes ikke at det er i orden, sådan som du beskriver din flirt.

Okay, for det første så er jeg heller ikke typen der flirter med andre mænd, når jeg er gift. Jeg ville heller ikke bryde mig om at min mand flirtede med andre kvinder, uanset om det så er bag min ryg el. lige foran mig.

For nogle er det så i orden, det respekterer jeg. Men hvor ligger grænsen?

At du "ikke tror" at du vil gå videre med din flirt, siger jo i sig selv nok. Pas på. Du må gøre op med dig selv, hvor du vil hen med dit ægteskab, din kollega og dit liv. Inden det fylder mere end der allerede gør.

Jeg spørger mig selv, hvorfor har man brug for at flirte, når man er gift/er i et forhold. Hvis det er bekræftelse man søger, så må der være noget i vejen med éns forhold i forvejen. Noget den ene el. begge parter mangler. At flirte, er det ikke lidt som at lege med ilden? Ingen følelser, men hvad nu hvis de pludselig opstår?

Du skriver at din mand selv har chattet med andre kvinder og at du blev gal. Det er jo slet ikke i orden heller. Derfor blev du jo gal.

Jeg synes at du burde stoppe din flirt, så du kan finde ud af hvad du virkelig ønsker, inden alt for mange ender med sårede og svigtede følelser. Ønsker du stadig dit ægteskab, så tror jeg at I sammen burde fokusere på et bedre, varmere og mere tillidsfuldt ægteskab.

Jeg ønsker dig alt det bedste og håber ikke at jeg lød for hård

Anmeld

7. juni 2010

LifeIsGreat

En uskyldig flirt til en fest, hvor en fyr tilbyder en drink osv. synes jeg er helt ok. Hvis dette ikke var tilladt i mine øjne, kunne man jo aldrig gå nogen steder vores mænd flirter såmænd også, når de er i byen.. Men at skrive med en anden mand synes jeg er helt forkert..

Anmeld

7. juni 2010

Nadi

En flirt er helt okay, man skal flirte!! Men der er jo forskel på at flirte og lægge an på en.

Jeg synes også at hvis du ikke stoler nok på dig, hvis du skulle komme i en situation, hvor det kunne udvikle sig til noget fysisk, så skal du stoppe det nu!

Herhjemme har vi klare regler om hvad vi må, og hvad vi ikke må, og det er måske også løsningen for jer?? For når du bliver sur over at din mand snakker med andre og du bliver sur er det jo ikke okay at du selv gør det.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.