Puh... det er et svært emne.
Jeg synes generelt at det er ok at flirte diskret, men når man begynder at chatte, skrive små beskeder til hinanden, så synes jeg personligt, man går over grænsen... Jeg ville blive enormt ked af hvis min kæreste gjorde det med en anden kvinde. Men synes det er helt ok at kigge lidt og sende blikke og sådan.
Det lyder da lidt til, at I har et problem i jeres forhold, når I begge sidder og chatter med andre af det modsatte køn! Jeg har selv haft en periode i mit forhold, hvor det var spændende med andre derude, men det blev ikke til mere, end jeg kan stå inde for... og det er helt slut nu. Jeg har ikke øje for andre end min kæreste, andre interesserer mig simpelthen ikke. Og det mener jeg. Jeg vil bare lige sige, at jeg kender det lidt selv, og at jeg tror alle kan komme ud for sådan en periode. Men når det er sket for jer begge og du ligefrem skriver om det, så lyder det for mig som om, at I har et problem...
Held og lykke med det. Håber du finder interessen for din mand igen på et tidspunkt, hvor det kun er ham og ingen andre
Det er jo heller ikke behageligt for dig i længden.
Anmeld