Er en flirt i orden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.931 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2010

Anonym trådstarter

Når man er gift??

er det okay at flirte?? Hvis det kun bliver ved det. 

Jeg har en en kollega som jeg flirter nok ret meget med.. Han er så overdreven dejlig og han tænder mig for vildt. Det er kun flirt og så lidt skriven frem og tilbage.. Jeg tror ikke at den kommer til at kører længere ud..

Et eller andet sted så føler jeg mig som en kæmpe lort, men et andet sted så elsker jeg det også bare.

Min mand har mange gange chattet med kvinder på nettet hvor jeg har taget ham i det, og er blevet gal. For hver gang har jeg mistet lidt for ham.

Nu er det mig selv der sidder i det.. Men jeg kan sgu ikke stoppe det.

Jeg gider ikke at blive svinet til af jer, så må i hellere undlade og svare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Når man er gift??

Jeg har en en kollega som jeg flirter nok ret meget med.. Han er så overdreven dejlig og han tænder mig for vildt. Det er kun flirt og så lidt skriven frem og tilbage.. Jeg tror ikke at den kommer til at kører længere ud..

Et eller andet sted så føler jeg mig som en kæmpe lort, men et andet sted så elsker jeg det også bare.

Min mand har mange gange chattet med kvinder på nettet hvor jeg har taget ham i det, og er blevet gal. For hver gang har jeg mistet lidt for ham.

Du skriver at du TROR ikke der kommer til at ske mere, du lyder ikke sikker??

Jeg ville nok stoppe mens legen er god

Anmeld

6. juni 2010

L.J.L

Det er altid sundt at flirte ganske uskyldigt, selvom man er gift eller i forhold. Det er godt for selvtilliden!

Bare lad det blive ved en flirt, og undgå at få følelser med, hvilket det tyder lidt på du allerede har, når du siger at du tænder på ham og han er dejlig osv.

Anmeld

6. juni 2010

Valle81

Anonym skriver:

Når man er gift??

Hejsa:0)

Jeg vil sige at det ikke er i orden - ser det som utroskab - da det er hemmeligt, grænseoverskridende og sikkert ikke noget din mand ville indvillige i:0)

Men kan godt forstå at du bliver "fanget" i det. Vi er jo dyreriske, og det forbudte tænder os lidt.

Synes du skal tænke meget over situationen - og gøre op med dig selv - hvor meget du tør at sætte på spil - altså dit forhold/ægteskab osv....

Pas godt på dig selv:0)

Anmeld

6. juni 2010

karina1980

altså så længe du kan holde det til flirt, synes jeg da det er okay, men får du lidt mere ind i det end det, vil jeg sige du skal bakke ud

dog skal du kunne fortælle din mand om det,

når jeg har flirtet eller lign. har jeg altid fortalt min mand det og omvendt, han har fortalt mig det og det jo sundt at flirte,

Anmeld

6. juni 2010

B&J

Anonym skriver:

Når man er gift??

hvorfor er du endelig gift??? ej undskyld men jeg er bare totalt imod det der... man kan flirte for sjov men også så sjovt man kan have sin mand ved siden side når man gør det og han kan grine af det som en lille joke.... men forstår ikke hvorfor du bliver ved med af trække en flirt ud når du er gift... min mening STOP!!

Anmeld

6. juni 2010

quity

Jeg synes lidt du selv giver svaret, når du skriver du er blevet gal på din mand for at chattemed andre kvinder.

Jeg tyder det som om du ikke synes det er i orden at han gør det, og så er det heller ikke i orden for dig.

Men generelt så synes jeg det er op til hver enkel par at finde ud af om de synes det er i orden. For mig personlig ville det være okay så længe det kun blev ved flirt eller chat. Men jeg ville nok også gerne vide om kæresten gjorde det. Åbenhed frem for alt.

Anmeld

6. juni 2010

trine1989

Anonym skriver:

Når man er gift??

hmm det lyder på mig som om at jeres forhold måske godt kunne trænge til at blive piftet lidt op siden i begge har trængt til anerkendelse af det andet køn

eller også må i lave nogle regler for hvad der er i orden og hvad der overtræder jeres grænser... ?

du skriver at du ikke tror at der sker mere, for mig var det nok til at overveje hvad mit forhold og mand egentlig betyder??

håber ikke at du føler at jeg træder dig over tæerne

Anmeld

6. juni 2010

wamse

Nej jeg synes ikke det er ok, det du gør nu. Så hellere tage ansvar at noget åbenbart er galt mellem din nuværende og dig, siden i begge vælger at gøre dette.

For mig er det at flirte med smil, øjne og små bemærkninger. Jeg ville ikke som gift eller når jeg er i et forhold starte skriverier med en anden. Jeg ville under ingen omstændigheder acceptere at min partner gjorde det heller.

Anmeld

6. juni 2010

Louisesam

Puh... det er et svært emne.

Jeg synes generelt at det er ok at flirte diskret, men når man begynder at chatte, skrive små beskeder til hinanden, så synes jeg personligt, man går over grænsen... Jeg ville blive enormt ked af hvis min kæreste gjorde det med en anden kvinde. Men synes det er helt ok at kigge lidt og sende blikke og sådan.

Det lyder da lidt til, at I har et problem i jeres forhold, når I begge sidder og chatter med andre af det modsatte køn! Jeg har selv haft en periode i mit forhold, hvor det var spændende med andre derude, men det blev ikke til mere, end jeg kan stå inde for... og det er helt slut nu. Jeg har ikke øje for andre end min kæreste, andre interesserer mig simpelthen ikke. Og det mener jeg. Jeg vil bare lige sige, at jeg kender det lidt selv, og at jeg tror alle kan komme ud for sådan en periode. Men når det er sket for jer begge og du ligefrem skriver om det, så lyder det for mig som om, at I har et problem...

Held og lykke med det. Håber du finder interessen for din mand igen på et tidspunkt, hvor det kun er ham og ingen andre   Det er jo heller ikke behageligt for dig i længden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.