Er en flirt i orden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det er bestemt ikke i orden, at flirtre så kraftigt når man er gift - andet er der vist ikke, at sige til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Low

Efter min helt personlige mening så synes jeg ikke man skal flirte eller skrive med andre(selvfølgelig sådan moget uskyldigt må man godt).

Det går bare galt på et eller andet tidspunkt og det er synd at skulle såre andre mennesker.

Anmeld

6. juni 2010

line melias mor

jeg syntes det er okay at du flirter men at skrive sammen med andre syntes jeg bestemt ikke er okay. at din mand så har gjort det og du har mistet lidt for ham hver gang kan jeg sagtens forstå men det hjælper ikke på tingene at gøre det samme. for mig lyder det som om du er kommet ud på et sidespor i jeres ægteskab og syntes du skal gøre alt for det kommer på rette køl igen.

Anmeld

6. juni 2010

ekzunz

Selvfølgelig er det i orden at flirte når man er gift.

Men det er dælme IKKE i orden at skrive med flirtende med en anden når man er gift. Så har man, efter min mening, overskredet en grænse.

En uskyldig flirt i bussen eller til en fest, hvor det er et blik der bliver fastholdt eller lign - det synes jeg altid der skal være lov til, men når man tager skridtet videre, så har man overskredet grænsen.

Anmeld

6. juni 2010

3xM

Jeg ville aldrig finde mig i at min kæreste skrev m flirtede med andre bag min ryg, og slet ikke i en flirt.

Jeg kunne aldrig finde på at gøre det selv over for ham, jeg ville simpelthen være for bange for at sætte mit forhold på spil for noget der bare var spændende.

at kigge er okay, men det blir ved det-enhver kontakt på andet end alment venneplan er ikke iorden og jeg ville blive dybt såret, ked af det, og miste tillid til ham jeg elsker...

Anmeld

7. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er jo FOR at man får appetit ude og spiser hjemme MEN - jeg er ikke FOR at man kører videre i den slags flirt, med mindre man har en aftale om at det er OK.

For vores vedkommende, har vi jo fine aftaler om, hvad vi må og ikke må, men ikke nødvændigvis kun med hinanden. Så er det helt fint, men min holdning er at man skal aftale sig ud af det.

Den slags flirt, du beskriver, ville ikke være OK for mig i mit forhold, men være udover det vi har aftalt at vi må.

Hvis vi skal lave noget med andre, skal det være aftalt, hvem det er og hvad og hvordan og ledes, men hemmeligheder osv. Det dur ikke i vores forhold. Jeg ville blive så rasende og det ville være utilgiveligt.

Så mit råd til dig, er at tag dig en god snak med din mand om, hvad I har lyst til I jeres forhold. Om i kan opfylde alle lyster og behov hos hinanden, siden I begge to har brug for andre slags flirter. Det kan styrke et forhold rigtig meget, at give hinanden plads til den slags ting. Det er rigtig god gavn for kærligheden, er min erfaring Og man behøver aldrig være utro, med de rigtige aftaler.

Held og lykke med det.

Anmeld

7. juni 2010

Louise mortil4

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg vil sige at det ikke er i orden - ser det som utroskab - da det er hemmeligt, grænseoverskridende og sikkert ikke noget din mand ville indvillige i:0)

Men kan godt forstå at du bliver "fanget" i det. Vi er jo dyreriske, og det forbudte tænder os lidt.

Synes du skal tænke meget over situationen - og gøre op med dig selv - hvor meget du tør at sætte på spil - altså dit forhold/ægteskab osv....

Pas godt på dig selv:0)

helt enig med Valle81 her,  her hjemme var du røget ud hvis jeg havde fundet ud af det. Det er så meget utroskab.

Anmeld

7. juni 2010

Svei

Hvis du kunne leve med og finde det ok at din mand gør eller gjorde det samme, så fortsæt endelig men hvis du på nogen måde ville finde det sårende og forkert, så stop det pjat nu.

Min mening er at du burde bruge den energi du bruger på din flirt, på at flirte med din mand....det andet hører ingen steder hjemme hvis man er i et forhold. Så må man vælge hvad man vil.

Anmeld

7. juni 2010

june1987

ved os er det ok at flirte, bare det ikke bliver mere end det....

jeg var til marked i weekenden med en veninde og vi flirtede da helt vildt det var så sjovt.. og min kæreste må også gerne jeg stoler på ham mere end noget andet og ved han elsker mig og self kan man godt synes andre de er lidt søde

men man skal ikke tage numre med hjem overhovedet der går min grænse.. det gider jeg ikke sådan noget, vend den om hvis nu din kæreste gjorde det, det er jo ikke en uskyldig flirt det du har 

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Når man er gift??

er det okay at flirte?? Hvis det kun bliver ved det. 

Jeg har en en kollega som jeg flirter nok ret meget med.. Han er så overdreven dejlig og han tænder mig for vildt. Det er kun flirt og så lidt skriven frem og tilbage.. Jeg tror ikke at den kommer til at kører længere ud..

Et eller andet sted så føler jeg mig som en kæmpe lort, men et andet sted så elsker jeg det også bare.

Min mand har mange gange chattet med kvinder på nettet hvor jeg har taget ham i det, og er blevet gal. For hver gang har jeg mistet lidt for ham.

Nu er det mig selv der sidder i det.. Men jeg kan sgu ikke stoppe det.

Jeg gider ikke at blive svinet til af jer, så må i hellere undlade og svare.

hvis det er det man i fællesskab bliver enige om, så er det okay at flirte... hvis man ikke har talt om det og ikke er enige, nej, så er det ikke okay.

Jeg tror i er nødt til at se på hvad det er i mangler i jeres forhold, eftersom i begge har et behov udadtil... måske mangler i noget som i ikke kan give hinanden og kan blive enige om at leve lidt som Zafir og hendes mand, måske finder i ud af at i mangler noget og ikke vil være sammen. Eller måske finder i en helt ny lykke i hinanden og finder ud af at i rent faktisk KAN bekræfte hinanden nok...

men det du har gang i der, det er for mig, lige så slemt som utroskab... Og du må stoppe det og fortælle din mand om det så i kan få løst dette her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.