a mother's work is never done

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Skouboe

Totalt skønne bøtter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Vinker

Det er bare sjældent nok med 24 timer i døgnet!

Men du er sgu en sej kvinde Camilla for synes virkelig du klare det hele SÅ FLOT!!! Dine piger kan ikke andet end at være stolt af deres mor! Tænk hvad du ikke går igennem for deres skyld - Og du gør det af kærlighed.

Anmeld

7. juni 2010

JustAnotherName

tak for de søde ord

jeg synes faktisk at luca laver sådan en fjolleposering a la bianca på billede 4, synes du ikke?

ved præcis hvad du mener! glæder mig tit til pigerne skal i seng (sidder hele tiden og kigger på uret) og så når de sover kan jeg gå ind og bare glo på dem og ønske de var vågne

Hehe, jow, det kan der faktisk være noget om - henad samme posering.

Man kan bare tydeligt se udfra billederne, at dine piger er sjove og hygger sig sammen. De er så herlige, som de kravler afsted i bedste mowgli-stil, og står på hovedet i sengen osv.

Jeg tror det er rigtig sjovt, at være i selskab med dine tøser.
Og hvor er det bare fedt for dem, at de har hinanden - og dig ikke mindst.

Anmeld

8. juni 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Hehe, jow, det kan der faktisk være noget om - henad samme posering.

Man kan bare tydeligt se udfra billederne, at dine piger er sjove og hygger sig sammen. De er så herlige, som de kravler afsted i bedste mowgli-stil, og står på hovedet i sengen osv.

Jeg tror det er rigtig sjovt, at være i selskab med dine tøser.
Og hvor er det bare fedt for dem, at de har hinanden - og dig ikke mindst.

de er nemlig rigtig sjove, de to hoveder

Anmeld

8. juni 2010

Barbamama

puha jeg blev da helt forpustet af alt det op og ned  Det lyder som en travl hverdag, men ja der er jo også kun dig. Jeg har faktisk tit tænkt på dig når jeg har lidt ondt af mig selv fordi jeg er træt. Så tænker jeg på at du står ALENE med TO! Vi er sgu da to og har kun en! Det er skide sejt at du klarer de to dejlige tøser og alt hvad der dermed følger!!! Knus til dig supermutti

Anmeld

8. juni 2010

lion

Camilla du har bare de skønneste unger og nej hvor er det nogle gode billeder.

Jeg vilsige at herhjemme bliver noget ting gjort sammen med Cassandra og så tager det lidt længere tid, men hun elsker det.

Vi vasker op sammen og der er vand ALLE vegne især hende.

Hun vil står lige ved siden af mig de fleste gange når jeg laver mad.

Hvis vi vasker når hun er hjemme, vil hun putte vasketøj i maskinen, lægger vi det sammen ja så tager hun det og så om igen.

Men vi hygger os da.

Nu ved jeg ikk hvor stort dit bad er, men har du tænkt over at I alle 3 nogen gange gik i bad sammen. Det går vi her hjemme, men det er fordi Cassandra pjasker så meget at jeg ligner en der har været i bad med tøj på, så kan jeg jo lige så godt gå i bad.

Anmeld

9. juni 2010

Milka

lion skriver:

Camilla du har bare de skønneste unger og nej hvor er det nogle gode billeder.

Jeg vilsige at herhjemme bliver noget ting gjort sammen med Cassandra og så tager det lidt længere tid, men hun elsker det.

Vi vasker op sammen og der er vand ALLE vegne især hende.

Hun vil står lige ved siden af mig de fleste gange når jeg laver mad.

Hvis vi vasker når hun er hjemme, vil hun putte vasketøj i maskinen, lægger vi det sammen ja så tager hun det og så om igen.

Men vi hygger os da.

Nu ved jeg ikk hvor stort dit bad er, men har du tænkt over at I alle 3 nogen gange gik i bad sammen. Det går vi her hjemme, men det er fordi Cassandra pjasker så meget at jeg ligner en der har været i bad med tøj på, så kan jeg jo lige så godt gå i bad.

har du hende så oppe på en skammel når i vasker op sammen?

det er svært for os alle at gå i bad sammen, det er badeværelset for dumt til! desværre.

pigerne hjælper med at folde vasketøj det er kaos

Anmeld

9. juni 2010

Milka

Pernilleh skriver:

Du er supermom,og min heltinde,det har jeg sagt før.Det er intet mindre end fantastisk,det arbejde du gør,og du lyder bare altid totalt overskudsagtig.Jeg ville ønske jeg var bare halvt som dig...jeg kan sgu ikke stå og lave mad,hvis min mand ikke tager sig af Alexander imens...og i øvrigt rigtig dejligt med nye billeder af de smukke bøtte-piger

det med maden er nok også noget af det sværeste ... nogengange står jeg i køkkenet om aftenen efter de sover og laver mad til et par dage frem, men det er sjældent jeg orker det. gid man havde hushjælp og kok!

Anmeld

9. juni 2010

lion

Milka skriver:

har du hende så oppe på en skammel når i vasker op sammen?

det er svært for os alle at gå i bad sammen, det er badeværelset for dumt til! desværre.

pigerne hjælper med at folde vasketøj det er kaos

Jeg har et mega stort badekar som når tiden komemr både kan indeholde Cassandra og Julius. Men hun er i badekaret og jeg enten står op med bruseren eller sidder på gulvet.

Jep kaos når de skal hjælpe med vasketøj. Cassandra vil gerne hjælpe med at sortere

Du kan bare sige til, hvis du har brug for lidt hjælp, jeg er jo stadigvæk på barsel lidt endnu. Jeg kan jo komme og besøge dig og du kan måske så få lavet lidt mad eller andre ting, men jeg kigger efter unger. Dine piger er bare skønne

Anmeld

10. juni 2010

Milka

lion skriver:

Jeg har et mega stort badekar som når tiden komemr både kan indeholde Cassandra og Julius. Men hun er i badekaret og jeg enten står op med bruseren eller sidder på gulvet.

Jep kaos når de skal hjælpe med vasketøj. Cassandra vil gerne hjælpe med at sortere

Du kan bare sige til, hvis du har brug for lidt hjælp, jeg er jo stadigvæk på barsel lidt endnu. Jeg kan jo komme og besøge dig og du kan måske så få lavet lidt mad eller andre ting, men jeg kigger efter unger. Dine piger er bare skønne

det er rigtig sødt af dig helene! skal vi ikke mødes en dag? nu bor vi jo ikke så langt væk vi kunne komme og besøge jer eller i er velkomne her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.