står op lidt i 7, når pigerne begynder at røre på sig. giver dem ren ble og tøj på og lidt vindruer i hånden så de ikke bliver alt for sultne mens jeg gør deres morgenmad klar. vi spiser og jeg sætter dem bagefter foran bamse og kylling mens jeg selv hurtigt gør mig klar og sluger en kop kaffe. løber ned i kælderen og bakser klapvognen op og rundt om huset. løber op og henter lilja, ned med hende i vognen, op igen og hente luca, ned igen. tager hjem til mormor og retur igen ved 11-tiden. op med luca, ned efter bille, op med bille. vi spiser frokost og de bliver lagt til lur. mens de sover hænger jeg vasketøj op og folder det tørre. rydder op og ordner alt muligt. når de vågner triller vi en tur i netto (op-ned-op-ned igen) og når vi kommer hjem får de hvert et bad og vi leger i lang tid inde i min seng. luca er stadig medtaget af mfr-vaccinen. hun falder og slår hovedet rigtig hårdt. bliver bekymret og tjekker efter blod. jeg laver aftensmad mens de ser teletubbies, pandestegt pangasius med nye kartofler og hollandaise. det gider de slet ikke og det meste bliver kylet på det (næsten) nyvaskede gulv. argh!! bliver lidt sur men det gør det kun endnu sjovere for dem. de kommer begge i nattøjet, vi leger lidt stilleleg, læser godnathistorie, børster tænder. de mysser hinanden rigtig mange gange og falder hurtigt i søvn efter de er blevet lagt.
har siddet og gloet ligegyldigt tv de sidste par timer og må snart i seng. synes det hele sejler igen. orker ikke rydde op nu! har ikke været i bad endnu i dag. børstede jeg egentlig tænder i morges?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld