a mother's work is never done

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
31 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

Milka

står op lidt i 7, når pigerne begynder at røre på sig. giver dem ren ble og tøj på og lidt vindruer i hånden så de ikke bliver alt for sultne mens jeg gør deres morgenmad klar. vi spiser og jeg sætter dem bagefter foran bamse og kylling mens jeg selv hurtigt gør mig klar og sluger en kop kaffe. løber ned i kælderen og bakser klapvognen op og rundt om huset. løber op og henter lilja, ned med hende i vognen, op igen og hente luca, ned igen. tager hjem til mormor og retur igen ved 11-tiden. op med luca, ned efter bille, op med bille. vi spiser frokost og de bliver lagt til lur. mens de sover hænger jeg vasketøj op og folder det tørre. rydder op og ordner alt muligt. når de vågner triller vi en tur i netto (op-ned-op-ned igen) og når vi kommer hjem får de hvert et bad og vi leger i lang tid inde i min seng. luca er stadig medtaget af mfr-vaccinen. hun falder og slår hovedet rigtig hårdt. bliver bekymret og tjekker efter blod. jeg laver aftensmad mens de ser teletubbies, pandestegt pangasius med nye kartofler og hollandaise. det gider de slet ikke og det meste bliver kylet på det (næsten) nyvaskede gulv. argh!! bliver lidt sur men det gør det kun endnu sjovere for dem. de kommer begge i nattøjet, vi leger lidt stilleleg, læser godnathistorie, børster tænder. de mysser hinanden rigtig mange gange og falder hurtigt i søvn efter de er blevet lagt.

har siddet og gloet ligegyldigt tv de sidste par timer og må snart i seng. synes det hele sejler igen. orker ikke rydde op nu! har ikke været i bad endnu i dag. børstede jeg egentlig tænder i morges?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åååh hvor jeg kender følelsen og jeg har KUN en enkelt og han har ikke engang fundet sin næse endnu... Godaw trummerum!!! Men det er da bare nogle bedårende tøser du har!!!

Anmeld

6. juni 2010

Laulund87

Nu har jeg ikke skrevet herinde før, men jeg har set flere billeder af dine børn. Og nu er jeg altså nødt til at skrive, at jeg bare synes de er gudeskønne, dine to piger

Og jeg har tænkt nogle gange at du må være superwoman

Jeg er nogle gange ved at gå i spåner og jeg har kun en lille lømmel

Anmeld

6. juni 2010

Ida.

Smukke, smukke, SMUKKE bøtter!! Men ork hvor jeg kender det, du beskriver...godt nok er mine piger ikke tvillinger, men lige ved og næsten pseudo-tvillinger...og man er bare KVÆSTET, når dagen er omme og man synker brugt sammen i sofaen....og vi er oven i købet to om det (i hvert fald eftermiddag og aften)...

Kan du ikke ordne noget af det praktiske, mens bøtterne er vågne, så du kan få dig et reelt pusterum midt på dagen? Lina ELSKER at kravle rundt efter støvsugeren og tørre sofabord og de hylder hun kan nå af med en tør klud...og lidt vasketøj kan de også "hjælpe" med

Anmeld

6. juni 2010

Milka

Rosa skriver:

Åååh hvor jeg kender følelsen og jeg har KUN en enkelt og han har ikke engang fundet sin næse endnu... Godaw trummerum!!! Men det er da bare nogle bedårende tøser du har!!!

åh, men de første par måneder er også bare dræbende – husker det som var det i går! får du sovet om natten?

Anmeld

6. juni 2010

Milka

Laulund87 skriver:

Nu har jeg ikke skrevet herinde før, men jeg har set flere billeder af dine børn. Og nu er jeg altså nødt til at skrive, at jeg bare synes de er gudeskønne, dine to piger

Og jeg har tænkt nogle gange at du må være superwoman

Jeg er nogle gange ved at gå i spåner og jeg har kun en lille lømmel

hvor er du sød, tak

Anmeld

6. juni 2010

Laulund87

Milka skriver:

hvor er du sød, tak

Så lidt

Anmeld

6. juni 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Smukke, smukke, SMUKKE bøtter!! Men ork hvor jeg kender det, du beskriver...godt nok er mine piger ikke tvillinger, men lige ved og næsten pseudo-tvillinger...og man er bare KVÆSTET, når dagen er omme og man synker brugt sammen i sofaen....og vi er oven i købet to om det (i hvert fald eftermiddag og aften)...

Kan du ikke ordne noget af det praktiske, mens bøtterne er vågne, så du kan få dig et reelt pusterum midt på dagen? Lina ELSKER at kravle rundt efter støvsugeren og tørre sofabord og de hylder hun kan nå af med en tør klud...og lidt vasketøj kan de også "hjælpe" med

jo, jeg ordner også ting mens de er vågne ... men prøver så godt jeg kan at være nærværende og ikke styrte rundt

Anmeld

6. juni 2010

Ida.

Milka skriver:

jo, jeg ordner også ting mens de er vågne ... men prøver så godt jeg kan at være nærværende og ikke styrte rundt

Selvfølgelig men synes nu faktisk, at mange praktiske gøremål kan leges ind i dagen, så ungerne ikke opdager, at det ikke bare er en leg jeg var VIRKELIG dårlig til det, før vi fik Lina...men nød lærer nøgen kvinde...du ved

Anmeld

6. juni 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Selvfølgelig men synes nu faktisk, at mange praktiske gøremål kan leges ind i dagen, så ungerne ikke opdager, at det ikke bare er en leg jeg var VIRKELIG dårlig til det, før vi fik Lina...men nød lærer nøgen kvinde...du ved

hm, det kunne være jeg skulle inddrage dem lidt mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.