a mother's work is never done

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

Ida.

Milka skriver:

hm, det kunne være jeg skulle inddrage dem lidt mere

Det har jeg i hvert fald fundet ud af, at man kan meget tidligere, end jeg havde troet...den der med støvekluden er især et hit - og det faktisk hos begge pigerne...de føler virkelig, at de hjælper...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

anna-jonas

Camilla, du fortjener en tapperhedsmedalje...............må hellere indstille dig til en eller anden orden............for du er da bare den SEJESTE mor i klubben.

Skønne, skønne bøttebilleder.................hold kæft hvor er ham Karl dog et drog, at han ikke har tabt sit hjerte for længst, for det har jeg.

Anmeld

6. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Milka skriver:

åh, men de første par måneder er også bare dræbende – husker det som var det i går! får du sovet om natten?

Joe jaaah... Han vågner og skal ammes 3 gange fra han slukker kl ca. 23 til kl 5.30 næste morgen så det kunne da være bedre... Og så har han jo kolik, så det er sgu en udfordring må jeg tilstå - du har måske set tråden med billeder af skrigende børn - der kan du se hvordan han ser ud det meste af tiden når han ikke sover eller spiser...

Men derfor kunne jeg ikke være mere forelsket alligevel Og heldigvis går det jo over igen om et par måneder...

Anmeld

6. juni 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Camilla, du fortjener en tapperhedsmedalje...............må hellere indstille dig til en eller anden orden............for du er da bare den SEJESTE mor i klubben.

Skønne, skønne bøttebilleder.................hold kæft hvor er ham Karl dog et drog, at han ikke har tabt sit hjerte for længst, for det har jeg.

du er jordens sødeste kvinde, mette. simpelthen

Anmeld

6. juni 2010

Milka

Rosa skriver:

Joe jaaah... Han vågner og skal ammes 3 gange fra han slukker kl ca. 23 til kl 5.30 næste morgen så det kunne da være bedre... Og så har han jo kolik, så det er sgu en udfordring må jeg tilstå - du har måske set tråden med billeder af skrigende børn - der kan du se hvordan han ser ud det meste af tiden når han ikke sover eller spiser...

Men derfor kunne jeg ikke være mere forelsket alligevel Og heldigvis går det jo over igen om et par måneder...

åh nej, det kan bare ikke være en sjov start på livet

men du lyder temmelig rolig omkring det, det er beundringsværdigt! og så pludselig en dag så vender det bare, og så får du sikkert jordens største smilehoved

Anmeld

6. juni 2010

JustAnotherName

Du beskrev jo næsten FULDKOMMEN, hvordan det er at være mor til Bianca og Celina. Thats how!

Men med de dejlige små personligheder i ens liv, er alt bøvlet det hele værd ...det mærker man især, når man ENDELIG sidder lidt alene og får sig en pause fra det.

Vildt at de kan trætte én, så man næsten kan glæde sig til, at de skal i seng. Men når så der er ro, og man nyder ikke at være krævet, så kan man alligevel helt komme til at savne dem!

Du har bare nogle vildt fantastisk dejlige børn, Camilla.
Jeg er så vild med bøtterne   ....og tak fordi du deler 

Anmeld

6. juni 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Du beskrev jo næsten FULDKOMMEN, hvordan det er at være mor til Bianca og Celina. Thats how!

Men med de dejlige små personligheder i ens liv, er alt bøvlet det hele værd ...det mærker man især, når man ENDELIG sidder lidt alene og får sig en pause fra det.

Vildt at de kan trætte én, så man næsten kan glæde sig til, at de skal i seng. Men når så der er ro, og man nyder ikke at være krævet, så kan man alligevel helt komme til at savne dem!

Du har bare nogle vildt fantastisk dejlige børn, Camilla.
Jeg er så vild med bøtterne   ....og tak fordi du deler 

tak for de søde ord

jeg synes faktisk at luca laver sådan en fjolleposering a la bianca på billede 4, synes du ikke?

ved præcis hvad du mener! glæder mig tit til pigerne skal i seng (sidder hele tiden og kigger på uret) og så når de sover kan jeg gå ind og bare glo på dem og ønske de var vågne

Anmeld

6. juni 2010

ooo

Ihh, Camilla, det er saftsuseme nogle dejlige bøtter du har.

Og hvor er du sej, at du klarer det hele selv! Woman of the year prisen må vist gå til dig.

Anmeld

7. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Du er supermom,og min heltinde,det har jeg sagt før.Det er intet mindre end fantastisk,det arbejde du gør,og du lyder bare altid totalt overskudsagtig.Jeg ville ønske jeg var bare halvt som dig...jeg kan sgu ikke stå og lave mad,hvis min mand ikke tager sig af Alexander imens...og i øvrigt rigtig dejligt med nye billeder af de smukke bøtte-piger

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

står op lidt i 7, når pigerne begynder at røre på sig. giver dem ren ble og tøj på og lidt vindruer i hånden så de ikke bliver alt for sultne mens jeg gør deres morgenmad klar. vi spiser og jeg sætter dem bagefter foran bamse og kylling mens jeg selv hurtigt gør mig klar og sluger en kop kaffe. løber ned i kælderen og bakser klapvognen op og rundt om huset. løber op og henter lilja, ned med hende i vognen, op igen og hente luca, ned igen. tager hjem til mormor og retur igen ved 11-tiden. op med luca, ned efter bille, op med bille. vi spiser frokost og de bliver lagt til lur. mens de sover hænger jeg vasketøj op og folder det tørre. rydder op og ordner alt muligt. når de vågner triller vi en tur i netto (op-ned-op-ned igen) og når vi kommer hjem får de hvert et bad og vi leger i lang tid inde i min seng. luca er stadig medtaget af mfr-vaccinen. hun falder og slår hovedet rigtig hårdt. bliver bekymret og tjekker efter blod. jeg laver aftensmad mens de ser teletubbies, pandestegt pangasius med nye kartofler og hollandaise. det gider de slet ikke og det meste bliver kylet på det (næsten) nyvaskede gulv. argh!! bliver lidt sur men det gør det kun endnu sjovere for dem. de kommer begge i nattøjet, vi leger lidt stilleleg, læser godnathistorie, børster tænder. de mysser hinanden rigtig mange gange og falder hurtigt i søvn efter de er blevet lagt.

har siddet og gloet ligegyldigt tv de sidste par timer og må snart i seng. synes det hele sejler igen. orker ikke rydde op nu! har ikke været i bad endnu i dag. børstede jeg egentlig tænder i morges?

dejlige dejlige bøtter! de er SÅ smukke begge to!

jeg sidder lige og finder en fordel ved din hverdag Camilla, der er ikke tid til at bruge så mange penge, så du må snart være mulionær.......;0)

du er sgu super sej, jeg var faldet død om! og det mener jeg!

jeg synes også du skal prøve at lave nogle af tingene mens bøtterne er vågne, for du har altså brug for at trække vejret og bare være Camilla og ikke bøttemor hele døgnets 24 timer! HUSK NU AT TÆNKE LIDT PÅ DIG SELV OGSÅ!!!

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.