ØØØØØØØV - har købt ny klapvogn og det er bare noget LORT!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Daisy

Umh hvad sker der, er det kun mig der har bøvl med de billeder der overlapper indlægget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

hannetheis

MorTilGustav skriver:

Denneher? Den ser da faktisk ganske fin ud. Kunne være man skulle vove pelsen og snuppe sådan en

en skam du er fra fyn, jeg har en vogn til at stå fre jem og fix du kan købe for få penge. men jeg er fra randers så det er et stykke at tage for at hente den

Anmeld

7. juni 2010

MorTilGustav

hannetheis skriver:

en skam du er fra fyn, jeg har en vogn til at stå fre jem og fix du kan købe for få penge. men jeg er fra randers så det er et stykke at tage for at hente den

Jeg er ikke fra fyn men fra Brabrand så det er ikke SÅ langt fra Randers.. Men har ingen bil så det er ikke så let igen

Anmeld

7. juni 2010

klmf

Kan slet ikke læse nogenindlæg, der er et billede der fylder det hele. Hmmm....

Anmeld

7. juni 2010

MorTilGustav

ved ikke lige hvad der er gået galt med det billede, sorry. man ka læse det bagved ved at markere det, kopiere og sætte over et andet sted

Anmeld

7. juni 2010

Fines mor

MorTilGustav skriver:

Jeg er ikke fra fyn men fra Brabrand så det er ikke SÅ langt fra Randers.. Men har ingen bil så det er ikke så let igen

Jeg har sådan en fra Jem og Fix, som jeg gerne vil sælge for 200 kr. Den skal lige have vasket betrækket, men ellers er den fin. Så hvis det har en interesse må du sige til.  Bor ved Ringe.

Anmeld

9. juni 2010

klmf

Nå, så er det tid til en afslutning:9

Tuuuusind tak for alle jeres søde tilbud om klapvogne, det er super at have venner i nøden

Vi var derude i går og jeg fik forklaret situationen og at jeg simpelthen hverken ville eje eller have den, så vi blev nødt til at finde ud af noget.

Lettere modvilligt går de så med til at tage den tilbage, men vil ikke give penge tilbage. Måske fair nok, men jeg stod ikke lige og skulle bruge så mange penge andet end til det oprindelige formål. Så vi tog derfra med Berlin-modellen og indviede den ved at gå en lang tur i Odense. Dèn kan jeg til gengæld godt anbefalde, nej hvor er den god at køre med! Og fik mig et billigt grin da min kæreste skulle finde ud af at klappe den sammen på parkeringspladsen, he he. Så det skal vi nok lige have øvet os lidt i.... Er så glad for den og specielt det med at man kan vende styret sådan så hvis bassen ligner en sur citron, så kan han lige få lov at kigge lidt på mor et øjeblik (eller omvendt)

Godt det blev ordnet, nu kan blodtrykket vende tilbage til normalt.

Tak for alle jeres svar.

Knus og god regnvejrsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.