ØØØØØØØV - har købt ny klapvogn og det er bare noget LORT!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.174 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

klmf

Købte i sidste uge en klapvogn i Ønskebørn. Den hedder 4ME Copenhagen og kostede 799.-

Det har jeg så INDERLIGT fortrudt. Den kører fint på stuegulvet (og dermed også i forretningen), men når den kommer ud i real lif eer den bare noget lort. Hjulene blafrer nærmest og blokerer hvert andet øjeblik, den er slet ikke til at køre med.

Er simpelthen så ærgerlig, har ikke så menge penge, så har ikke råd til de helt dyre modeller. Men synes da ikke det kan være rimeligt at give 800 for noget, der bare er noget lort.

Kan man tage ind og få dem til at tage den tilbage selvom jeg har taget den i brug??

Er næsten helt ked af det, havde sådan glædet mig til at bruge den på de korte ture

Hvis nu jeg får dem til at bytte den, er der så nogen der har efaring med en god klapvogn, der ikke koster spidsen af en jetjager fra Ønskebørn. Jeg kan gå op til 1500,-. MAAAAAAAAAAAAX 2000 (så skal den også kunne lave kaffe til den trætte moar)

Håber på lidt gode råd....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Ni-ko-li-ne

lotchen aka Charlotte skriver:

Købte i sidste uge en klapvogn i Ønskebørn. Den hedder 4ME Copenhagen og kostede 799.-

Det har jeg så INDERLIGT fortrudt. Den kører fint på stuegulvet (og dermed også i forretningen), men når den kommer ud i real lif eer den bare noget lort. Hjulene blafrer nærmest og blokerer hvert andet øjeblik, den er slet ikke til at køre med.

Er simpelthen så ærgerlig, har ikke så menge penge, så har ikke råd til de helt dyre modeller. Men synes da ikke det kan være rimeligt at give 800 for noget, der bare er noget lort.

Kan man tage ind og få dem til at tage den tilbage selvom jeg har taget den i brug??

Er næsten helt ked af det, havde sådan glædet mig til at bruge den på de korte ture

Hvis nu jeg får dem til at bytte den, er der så nogen der har efaring med en god klapvogn, der ikke koster spidsen af en jetjager fra Ønskebørn. Jeg kan gå op til 1500,-. MAAAAAAAAAAAAX 2000 (så skal den også kunne lave kaffe til den trætte moar)

jeg ville helt sikkert forsøge at få den til at tage den tilbage! og så ville jeg lede efter en bedre brugt vogn:0)

Anmeld

6. juni 2010

klmf

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg ville helt sikkert forsøge at få den til at tage den tilbage! og så ville jeg lede efter en bedre brugt vogn:0)

Har bare også dårlige erfaringer med brugte vogne, derfor jeg ville prøve en fra ny... det gav så bagslag

Anmeld

6. juni 2010

Sommerfuglelarven

Du skulle have boet omkring Aalborg, så har jeg en Emmaljunga klapvogn som jeg ville sælge dig for 800 kr!

Men nej, du skal klage over den, den skal selvfølgelig fungere for jer, og hvis den ikke lever op til jeres forventninger, så har I fuld returret i 14 dage! Men de der "drejehjul" de er altså noget møg, specielt hvis der ikke er en lås på dem - så undgå dem.

Ellers er klapvognen fra Jem & Fix/Harald Nyborg en god solid klapvogn til pengene, og når du har en dreng, så er farverne også okay (den fåes i sort/grå og sort/beige) - den koster ca 549 kr

Anmeld

6. juni 2010

Sissel

Ej hvor ærgeligt. Det er bare en jungle at finde en ordenligt klapvogn, og endnu mere hvis man skal have en ordentlig en til en rimlig pris.. Jeg synes helt klart du skal klage!!

Anmeld

6. juni 2010

<3

Klag bette pigebarn da! Sådan noget skal være i orden. Jeg har en veninde der har Maclaren og den er de rigtigt glade for. MEner den ligger på 1200 kr og har vist også været bedst i test. Der har dog været nogle sager i USA med at klap ud systemet har nappet nogle fingre...

Anmeld

6. juni 2010

Maise

vi har købt en brandford klapvogn fra harald nyborg til 600 og vi er tilfredse, den har det hele. tjek den ud på deres hjemmeside.

Anmeld

6. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Hvad med deres 4ME berlin, eller stavanger?

Ved at i kære børn i kolding må man gerne prøvekøre udenfor, for at mærke om det er en man kan lide og kører godt nok...

Anmeld

7. juni 2010

Christina.78

Altså vi har en Zero2four og er meget glade for den..koster 2000 af ny men mange forretninger har den på tilbud ligenu..babysam i ribe har ihvertfald den ti 1399..

http://www.babysam.dk/Zero2four-Sofia-Kalecheklapvogn.aspx

Anmeld

7. juni 2010

Dictes mor

Du skal helt klart ned og brokke dig, for den er jo i stykker, og duer ikke til det den er købt til, og det skal den. Du har jeg reklamationsretten på 2 år, og de skal helt sikkert tage den tilbage, forsøge at reparere den eller give dig en ny, i nogen tilfælde kan man være heldig at få pengene tilbage, men de skal i hvert fald sørge for at du få en ny på en eller anden måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.