ØØØØØØØV - har købt ny klapvogn og det er bare noget LORT!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Mor-til-asta-09

lotchen aka Charlotte skriver:

Købte i sidste uge en klapvogn i Ønskebørn. Den hedder 4ME Copenhagen og kostede 799.-

Det har jeg så INDERLIGT fortrudt. Den kører fint på stuegulvet (og dermed også i forretningen), men når den kommer ud i real lif eer den bare noget lort. Hjulene blafrer nærmest og blokerer hvert andet øjeblik, den er slet ikke til at køre med.

Er simpelthen så ærgerlig, har ikke så menge penge, så har ikke råd til de helt dyre modeller. Men synes da ikke det kan være rimeligt at give 800 for noget, der bare er noget lort.

Kan man tage ind og få dem til at tage den tilbage selvom jeg har taget den i brug??

Er næsten helt ked af det, havde sådan glædet mig til at bruge den på de korte ture

Hvis nu jeg får dem til at bytte den, er der så nogen der har efaring med en god klapvogn, der ikke koster spidsen af en jetjager fra Ønskebørn. Jeg kan gå op til 1500,-. MAAAAAAAAAAAAX 2000 (så skal den også kunne lave kaffe til den trætte moar)

Håber på lidt gode råd....

Ville helt sikkert prøve at tage forbi forretningen med den, og forklare dem det hele også høre hvad de siger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

MorTilGustav

Pyha, det er da for dårligt!! Går selv og frygter det samme, da jeg virkelig ik har ret mange penge men self. gerne vil have en go og solid klapvogn, som jeg meget snart skal have fat i.. Følger lige med her i tråden og ser om der kommer flere anbefalinger  
Og ja, tril ned til butikken (hvis det da ka lade sig gøre med den skodvogn ) og spørg om det virkelig kan være rigtigt

Anmeld

7. juni 2010

nannanadja

800kr er ikke så eget når man skal købe en klapvong, pris og kvallitet hænger jo lidt sammen.. men prøv og ring og snak med dem i butikken og sig hvad der er galt..måske tar de den tilbage..

Du kan finde en god brugt vogn til nok 2000kr..?

jeg har selv en  rød emmaljunge cerox og solgte den for 2000kr, og vil også sælge min nye blå emmaljunga til samme pris til den tid når vi skal af med den..

kig på dba-guloggratis-papkassen-baby <:&gt  der er mange steder

Anmeld

7. juni 2010

Daisy

Man kan også være heldig med en billig en. Vi købte en for 300kr, fra jysk, og den var mega god. Den rejste verden rundt med os, blev brugt i alt vejr og teræn. Brugt til 2 børn og blev hele 5 år før vi smed den væk. Den var ikke fra noget fansy mærke, men var fuldt godkendt af sikkerheds/forbrugerrådet.

En der også har været nødt til at leve på et meget stramt budget

Anmeld

7. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er det ikke noget med at man har 30 dages retur-ret, især hvis det ikke lever op til det, som forhandleren sagde.

jeg ville skabe mig grøn-tosset og få dem til at tage den tilbage.

Anmeld

7. juni 2010

MorTilGustav

vi har købt en brandford klapvogn fra harald nyborg til 600 og vi er tilfredse, den har det hele. tjek den ud på deres hjemmeside.

Denneher? Den ser da faktisk ganske fin ud. Kunne være man skulle vove pelsen og snuppe sådan en

Anmeld

7. juni 2010

Maise

Denneher? Den ser da faktisk ganske fin ud. Kunne være man skulle vove pelsen og snuppe sådan en

synes den er ganske fin til by og skov, men skal man handle stort er pladsen trang under vognen, men der kan sagtens stå en pusletaske og andet. og fedt med vendbart styr, sikkerhedsele, ryglæn og fodstøtte der kan gå op og ned, kaleche, justerbartstyr, nem at klappe sammen så den ikke fylder meget i bilen osv.

Anmeld

7. juni 2010

Maise

ja, det er den klapvogn, er ganske tilfreds med den.

Anmeld

7. juni 2010

Gittemor09

MorTilGustav skriver:

Jeg har den selv... og jeg er rigtig tilfreds med den.. den lever op til forventningerne selvom det er en "billig" model...!! men hva' så længe jeg kan bruge den uden at det er noget møg det hele, så er jeg ligeglad med om det ikk er et smart mode mærke..!!

Anmeld

7. juni 2010

klmf

Vi tager derud i morgen og håber at få pengene tilbage og så tror jeg vi satser på den fra HN

Så kryds lige fingre for at jeg er i stand til at gemme den flinke pige væk og træde i karakter hvis det skulle blive nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.