nannanadja skriver:
det kan godt være der er sket en forskel dernede..men taleban vil altid være der og man kan bare ikke redde hele verden så jeg syntes det er spild af danske liv... vi har været der siden 2001 jo og vi skal være der resten af livet levetid dernede..
når en telebaner dør kommer der en ny på magten også har det altid været og jeg tror det altid vil være sådan..desvære..
man kan ikke ændre deres synspunkt på livet..de er vokset op med den tro at det er det ringtige de gør..
de troe de kommer i paradis...og hvem vil ikke gerne det? så hvorfor stoppe....
det er en krig uden ende...
Men det ville jo svare til at ingen havde ydet Hitler modstand, for det havde været spild af deres soldaters liv, og så stod Danmark da ret ringe i dag, da vi jo kun formåede at yde en meget lille modstand. 
Dem vi er der for at hjælpe er jo civilbefolkningen, som du og jeg og vores børn, deres liv er vel altid værd at ville hjælpe. Hvis vi ikke gør det, så vender vi det blinde øje til og svigter bevidst alle de civile, der lever under et terror regime.
Det kan godt være vi har mistet 32 i alt, men hvad mon tabet er for lokalbefolkningen?
Anmeld