kom nu hjem soldater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

nannanadja

Nu er det 32 danske soldater der har mistet livet i krigen.. 32 menneskeliv..hvor mange skal miste livet i en håblæs krig.. sådan ser jeg det , vi har været der siden 2001 og taleban er der stadig og de vil altid være der.. hvor længe skal danske soldater miste livet?

hvad syntes i?  er det en krig som der er en ende på eller ?

jeg syntes vores soldater skal vende hjem igen hurtigs muligt, inden de kommer hjem i en kiste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

LifeIsGreat

Jeg er helt enig.. jeg kendte den første soldat der blev dræbt i 2004

Anmeld

6. juni 2010

lollandpigen

nannanadja skriver:

Nu er det 32 danske soldater der har mistet livet i krigen.. 32 menneskeliv..hvor mange skal miste livet i en håblæs krig.. sådan ser jeg det , vi har været der siden 2001 og taleban er der stadig og de vil altid være der.. hvor længe skal danske soldater miste livet?

hvad syntes i?  er det en krig som der er en ende på eller ?

jeg syntes vores soldater skal vende hjem igen hurtigs muligt, inden de kommer hjem i en kiste!

Er helt enig synes det er så  forfærdeligt at vores kære skal lade livet pga deres krig.... Min bedste kammerat var i Aghanistan fra juli 2009 og kom hjem i februar 2010 det er sindsyg længe måneder og høre rman ikke fra dem hverdag så tror man straks det værste......

min mening er vores soldater skal hjem det kan kun gå for langsomt......

Anmeld

6. juni 2010

thea-mus

Nu arbejder jef med soldater og pårørende til dagligt, og mener ikke de skal hjem.

For så bliver de døde soldaters død først meningsløse, de gør faktisk en kæmpe forskel dernede, og selv om jeg kender flere af de dræbte og det rammer hver gang  en ung soldat afgår ved døden mener jeg ikke vi skal lade terorristerne vinde.

Som den tidligere forsvarsminister en gang sagde at var der ikke militær til stede i Afghanistan og dermed dansk deltagelse så stod taliban nok snart ved den danske grænse..

Anmeld

6. juni 2010

XXSS

Jeg synes at det er forfærdeligt og de skal bare hjem ASAP! en af mine gamle studieveninder hendes mand er dernede nu og hun bliver skrækslagen, hver gang der er noget nyt om en såret soldat - hvem ville ikke blive det.

Ud og hjem med dem!

Anmeld

6. juni 2010

Stumpen

thea-mus skriver:

Nu arbejder jef med soldater og pårørende til dagligt, og mener ikke de skal hjem.

For så bliver de døde soldaters død først meningsløse, de gør faktisk en kæmpe forskel dernede, og selv om jeg kender flere af de dræbte og det rammer hver gang  en ung soldat afgår ved døden mener jeg ikke vi skal lade terorristerne vinde.

Som den tidligere forsvarsminister en gang sagde at var der ikke militær til stede i Afghanistan og dermed dansk deltagelse så stod taliban nok snart ved den danske grænse..

Enig! Selvfølgelig er det tragisk alt det der sker og så mange må dø i kamp, men af fare for at lyde kold, så vil jeg nu alligevel skrive at de ved hvad de går ind til, når de melder sig og ja at trække dem hjem nu vil være helt forkert og respektløs overfor de døde og deres pårørende...

Anmeld

6. juni 2010

wamse

Jeg synes ikke de skal trækkes hjem, for hvem skal så hjælpe de civile der nede? Skal vi læne os tilbage og lade USA om tabene?

Har selv haft en eks der var udsendt og en lillebror.

Enhver tab er frygteligt, men det er et endnu større tab, hvis vi pakker og lader landene ligge i total ragnarok. Hvis vi lader al-qaeda(hmm staves??) vinde, så svigter vi alle de civile, der efterlades under dette sindsyge styre Når de så søger her op, har vi en "fantastisk" regering, der gør alt for at vise dem, at vi ikke vil have dem her

Anmeld

7. juni 2010

nannanadja

det kan godt være der er sket en forskel dernede..men taleban vil altid være der og man kan bare ikke redde hele verden så jeg syntes det er spild af danske liv...   vi har været der siden 2001 jo og vi skal være der resten af livet levetid dernede..

når en telebaner dør kommer der en ny på magten også har det altid været og jeg tror det altid vil være sådan..desvære..

man kan ikke ændre deres synspunkt på livet..de er vokset op med den tro at det er det ringtige de gør..

de troe de kommer i paradis...og hvem vil ikke gerne det?  så hvorfor stoppe....

det er en krig uden ende...

Anmeld

7. juni 2010

Louise mortil4

Det kan kn gå for langsomt med at komme hjem der nede fra, men jeg sys så heller ikke vi nogensinde skulle ha været der ned til at starte med

Anmeld

7. juni 2010

Svei

De ved jo hvad de går ind til, så jeg har ikke ondt af dem...det er deres job og deres valg.

Men om jeg fatter vi skal bruge penge på den krig og om jeg fatter krig overhoved...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.