Freja Fotomodel (Billdespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Skouboe

Karo skriver:

Pernille altså ................

Du må til at stoppe med at sy så fandens lækkert tøj, for jeg er ved at komme i problemer herhjemme. Jeg kan jo simpelthen ikke vælge imellem alt det fine tøj, og Martin mener ikke vi skal købe så meget tøj pt. når nu vi snart åbner forretning

Men jeg har muligvis en løsning på problemet. Ida skal nemmelig snart døbes og her har jeg ønsket penge til tøj til Ida . Så nu håber jeg hun får en massen penge som jeg kan brænde af på Daub Deluxe.

Jeg kender det godt - om ikke andet må vi lave en studehandel -  jeg er HELT sikker på at jeg også kan købe mig fattig i jeres shop. Det er bare for fede ting I har på de billeder du har vist. Hvornår åbner I? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Dictes mor

Nu ved vi da, hvad Freja skal være, når hun bliver stor. Så fin hun er

Anmeld

7. juni 2010

Karo

Skouboe skriver:

Jeg kender det godt - om ikke andet må vi lave en studehandel -  jeg er HELT sikker på at jeg også kan købe mig fattig i jeres shop. Det er bare for fede ting I har på de billeder du har vist. Hvornår åbner I? 

Vi åbner inden for 14 dage, så det er snart

Anmeld

8. juni 2010

Skouboe

Majastina skriver:

Nu ved vi da, hvad Freja skal være, når hun bliver stor. Så fin hun er

Hun bliver i så fald den første supermodel med en riskage i den ene hånd og en sut i den anden hver gang hun skal gå på catwalken  

Anmeld

8. juni 2010

Dictes mor

Skouboe skriver:

Hun bliver i så fald den første supermodel med en riskage i den ene hånd og en sut i den anden hver gang hun skal gå på catwalken  

Man skal jo også slå sig ned på noget specielt, det er hendes signature walk

Anmeld

8. juni 2010

Skouboe

Majastina skriver:

Man skal jo også slå sig ned på noget specielt, det er hendes signature walk

Ja, hun kunne sikkert charme sig fra det. Når hun sidder i sin seng og fester om aftenen og man kommer ind for at bede hende om at lægge sig ned og sove får man bare det største smil og et "HEJ"...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.