Freja Fotomodel (Billdespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
25 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

Skouboe

Det er hårdt at være barn her i huset - man bliver tvunget til at prøve mors tøj i tide og utide... og det er bare ikke altid mors ideer virker..

Her er nogle nye ideer til shoppen, der rent faktisk virker (når jeg selv skal sige det) - kommer i shoppen indenfor et par dage.... men mest af alt - er hun ikke bare skøn hende min fotomodel???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

JustAnotherName

Billede-spam uden billeder 

Anmeld

6. juni 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Billede-spam uden billeder 

Den smuttede - der er billeder nu

Anmeld

6. juni 2010

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Den smuttede - der er billeder nu

Det kan jo smutte, det skidt 

Anmeld

6. juni 2010

Skouboe

Ved ikke lige hvad pokker der gik galt... man det er DERFOR vi skal kunne slette indlæg...

Anmeld

6. juni 2010

JustAnotherName

Ajjj, hvor er Freja nuttet. Og tøjet er bare super flot altså! 

Anmeld

6. juni 2010

Skouboe

Det kan jo smutte, det skidt 

Tak for den skønne besked i min gæstebog i øvrigt - det er sådan noget man bliver helt glad af at læse...

Anmeld

6. juni 2010

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Tak for den skønne besked i min gæstebog i øvrigt - det er sådan noget man bliver helt glad af at læse...

Velbekomme. Du fortjener ros!! 

Anmeld

6. juni 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Ajjj, hvor er Freja nuttet. Og tøjet er bare super flot altså! 

Tak tak - nu har jeg jo vist hende alle billederne af dine tøser, så hun kan se hvordan man er totalt lækker

Knickersne (eller hvad pokker de hedder i flertal) er mit forsøg på at få lidt mere drengetøj med - men jeg synes faktisk også at de kan bruges til piger...

Anmeld

6. juni 2010

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Tak tak - nu har jeg jo vist hende alle billederne af dine tøser, så hun kan se hvordan man er totalt lækker

Knickersne (eller hvad pokker de hedder i flertal) er mit forsøg på at få lidt mere drengetøj med - men jeg synes faktisk også at de kan bruges til piger...

Ja da, det synes jeg bestemt også sagtens at de kan.
Hvis bare det blå/grønne skiftes ud med orange/pink, så er det da ligeså meget pige-bukser/knickers.

Fååårg.... Celina var lige henne og slå tre dap i tastaturet, og nu er hele skærmen forstørret. Altså ALT ser større ud, og skriften er over dobbelt så stor som normalt    ...Jeg har INGEN anelse om, hvordan jeg slår det fra igen, så min skærm ser normal ud igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.