Freja Fotomodel (Billdespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

TbCp

Fint fint fint!!!

Er især vild med kjolerne og de lyseblå bukser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Skouboe

Tak tak

Jeg er også ganske tilfreds med dem... 

Anmeld

6. juni 2010

Jules

Hvor er hun en lækker fotomodel :) Er helt skudt i den kjole med de lyserøde ærmer

Anmeld

6. juni 2010

Ida.

Hun er SKØN din lille fotomodel!! Kjolerne er bare superlækre og de der knickers er vildt seje - mangler faktisk noget i den stil til Lina - når det er så varmt, som det er i øjeblikket, er det virkelig svært at give hende kravlevenligt tøj på, der ikke er for varmt!!

Anmeld

6. juni 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Hun er SKØN din lille fotomodel!! Kjolerne er bare superlækre og de der knickers er vildt seje - mangler faktisk noget i den stil til Lina - når det er så varmt, som det er i øjeblikket, er det virkelig svært at give hende kravlevenligt tøj på, der ikke er for varmt!!

Jeg regner med at de dels kommer som shorts - også i tøsefarver , og så har jeg planlagt at de kommer i 62-92 også i en lidt anden model (der også bliver lidt billigere, fordi der ikke er indvendige lommer foran). Den model der er fotograferet her, kommer i str 92-110.

Og tak for de søde ord om min lille fotomodel - hun var for en gangs skyld samarbejdsvillig - normalt gider hun ikke prøve mors eksperimenter...

Anmeld

6. juni 2010

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Og tak for de søde ord om min lille fotomodel - hun var for en gangs skyld samarbejdsvillig - normalt gider hun ikke prøve mors eksperimenter...

Hæhæ...
Jeg har godt bemærket, at hun blev bestukket med en riskage    

Anmeld

6. juni 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Hæhæ...
Jeg har godt bemærket, at hun blev bestukket med en riskage    

Som enhver kvinde vil sige "Bestikkelse virker!!"

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Det er hårdt at være barn her i huset - man bliver tvunget til at prøve mors tøj i tide og utide... og det er bare ikke altid mors ideer virker..

Her er nogle nye ideer til shoppen, der rent faktisk virker (når jeg selv skal sige det) - kommer i shoppen indenfor et par dage.... men mest af alt - er hun ikke bare skøn hende min fotomodel???

ejs mand , de der kjoler.... de er LÆKRE!

Anmeld

7. juni 2010

Karo

Pernille altså ................

Du må til at stoppe med at sy så fandens lækkert tøj, for jeg er ved at komme i problemer herhjemme. Jeg kan jo simpelthen ikke vælge imellem alt det fine tøj, og Martin mener ikke vi skal købe så meget tøj pt. når nu vi snart åbner forretning

Men jeg har muligvis en løsning på problemet. Ida skal nemmelig snart døbes og her har jeg ønsket penge til tøj til Ida . Så nu håber jeg hun får en massen penge som jeg kan brænde af på Daub Deluxe.

Anmeld

7. juni 2010

Vinker

Du er bare for sej til at sy - Er vildt imponeret!!!!

Freja er bare så kær. En rigtig lille charmeprinsesse og så er hun da bare fantastisk som lille fotomodel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.