i min brande´rt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

DK

june1987 skriver:

hahaha griner der er bare nogen der tør og andre tør ikke smiler det er jo lidt lige som ridning og karrusler osv jeg sætte livet på spil hver gang jeg håndtere min hest da det jo kan gå galt feks

Uhh har selv ejet hest og elsker rutsjebaner og køre vildt i bilen.

Men det der kropsudsmykning... der er jeg bare VERDENS største kylling!! Altså jeg er sååå bange for at fortryde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Margorie

Hahaha.. Cool Det kunne have været værre.. Fik selv en pircing i tungen pga en lidt for høj promille Tog den dog ud da jeg 'blev voksen' Nu er jeg mere til tattoos- de skal dog ikke laves i en brandert

Anmeld

7. juni 2010

june1987

DK skriver:

Uhh har selv ejet hest og elsker rutsjebaner og køre vildt i bilen.

Men det der kropsudsmykning... der er jeg bare VERDENS største kylling!! Altså jeg er sååå bange for at fortryde!

heheh jeg tør næsten alt griner

Anmeld

7. juni 2010

june1987

Marge skriver:

Hahaha.. Cool Det kunne have været værre.. Fik selv en pircing i tungen pga en lidt for høj promille Tog den dog ud da jeg 'blev voksen' Nu er jeg mere til tattoos- de skal dog ikke laves i en brandert

smiler.. jamen jeg er også kun 22 så derfor vil jeg gerne prøve det jeg aldrig fik da jeg var yngre

Anmeld

7. juni 2010

klmf

DK skriver:

OMG jeg er i chok. Over jer alle sammen!!

Knus Ditte, der først mandede sig op til huller i ørene som 21 årig og fortrød bitter bag efter!

Jeg sidder også med øjenbrynene let hævede

Puha, jeg kan også kun strække mig til huller i ørerne, men fedt at ikke alle er ens, så ville det da se så kedeligt ud

Anmeld

7. juni 2010

twinboys

Smiler den klær dig... Jeg føler mig total bar hvis jeg tager min ud af tungen eller navlen... Så der sidder de så godt... Jeg var en af de første der fi´k i tungen og nej synes det gjorde mere ondt at få i navlen frem for tungen... Og har også to tusser

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.