Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har jeg fået lavet piercing i øjenbrynet har mega ondt griner
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mariamiss6 skriver: Jeg er godt nok ikke vild med øjenbrynspiercinger generelt... Men må da lige kommentere hvor utroligt flotte dine blå øjne er
Jeg er godt nok ikke vild med øjenbrynspiercinger generelt... Men må da lige kommentere hvor utroligt flotte dine blå øjne er
heheh tak griner det er heldigvis en smags sag nu har jeg snakket om den i 9 år
åhh tusind tak
june1987 skriver: har jeg fået lavet piercing i øjenbrynet har mega ondt griner
AV AV AV og AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAV:0)
Syntes den klær dig Ville aldrig turde at få den lavet
Shibby skriver: Syntes den klær dig Ville aldrig turde at få den lavet
tak søde kath.. hehe jeg er også alt for crazy derfor tør jeg og et par fadbamser ind så kører den
Valle81 skriver: AV AV AV og AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAV:0)
griner så slemt er det heller ikke
june1987 skriver: griner så slemt er det heller ikke
He he, åhh jeg ville ALDRIG turde at få piercing, men sjovt tatoveringer, dem har jeg to af og det synes jeg er en smal sag:0)
Men synes den klæder dig:0)
Valle81 skriver: He he, åhh jeg ville ALDRIG turde at få piercing, men sjovt tatoveringer, dem har jeg to af og det synes jeg er en smal sag:0) Men synes den klæder dig:0)
taak
jeg fik også en tatovering her i fredags der står jan
har den her piercing samt en i hagen men den tager jeg kun i når jeg vil kan sagten gå uden den i flere måneder så tager den i så det kommer ikke til at se for voldsom ud...
Du er sgu tosset... - Kan du se at få den ud igen... ... HE HE....
Troede slet ikke det var modernet mere, men der blev jeg vist klogere... Du bær den nu meget pænt syntes jeg, den virker ikke så voldsom...
Knus Pia.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128