i min brande´rt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

june1987

Tina2 skriver:

Troede heller ikke det var fremme mere at få dem lavet der, men synes nu også du bærer den meget godt... Og kender godt det der med at man bare har snakket om at få noget gjort længe......

Har selv piercing i navlen og har haft det i snart 13 år (dog pillet ud lige pt pga graviditet) og har haft det ene øre piercet hele vejen op, tungepiercing og intimpiercing (alle er taget ud)

Har et hul i hvert øre nu + min navlepiercing.... Piercinger er heller ikke så slemme at eksperimentere med, da de jo bare kan tages ud igen... Tattoos skal man jo virkelig overveje, har selv to og skal absolut ha' flere når jeg har født og ammet :-)

hehe, du lyder da også til at have en del, jeg tør så slet ikke intim piercing eller tungen avs avs..

heldigvis kan man tage den ud og så grim bliver arene heller ikke synges jeg.. efter jeg har født har jeg slet ikke navle til at bærer sådan en... osse str 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

june1987

Line&Liam skriver:

Hvor er den fin!

I min brandert fik jeg lavet et hjerte på skulderen med et A i....- Hvem, eller HVAD den står for, aner jeg ikke

hahahaha hvor grineren det er så sjovt sådan noget

Anmeld

7. juni 2010

june1987

wamse skriver:

Jeg synes den er fed, men nu er jeg jo generelt vild med piercinger og tusser

Jeg har haft en i øjenbrynet, som vi selv lavede med en stor kanyle fra apoteket og uden nogen former for bedøvelse, synes absolut ikke det gjorde ondt. Har haft i tungen også, og det gjorde absolut mere ondt, da jeg fik en byld i tungen bagefter.  Men jeg er stadig vild med piercinger

taak 

jeg havde så aldrig turde gøre det selv avs avs det skal de gøre når de er hurtige til det, men jeg synes den her gjorde mere ondt end den i hagen/læben men det tror fordi der er merer kød der oppe kunne mærkede hvordan det rev i mig 

Anmeld

7. juni 2010

june1987

DK skriver:

OMG jeg er i chok. Over jer alle sammen!!

Knus Ditte, der først mandede sig op til huller i ørene som 21 årig og fortrød bitter bag efter!

hahaha griner der er bare nogen der tør og andre tør ikke smiler det er jo lidt lige som ridning og karrusler osv jeg sætte livet på spil hver gang jeg håndtere min hest da det jo kan gå galt feks

Anmeld

7. juni 2010

june1987

AnnePedersen skriver:

Til june

det har da hvis været noget af et Hjallerup marked for dig.

For alle andre.

jeg synes virkelig det er flot med både tudser og huller. har selv haft i tungen men skulle ud for et par år siden pga operation og tudser synes jeg er så flot da man dekorerer kroppen så flot. Det er da også helt sikker når min lille Naja er kommet til verden, så vil jeg da have hendes navn tatoveret på håndleddet.

Det eneste jeg synes er træls med huller er arene. de er ikke flotte. og især de ar der kommer i øjenbrynene for dem kan man ikke skjule som alle de andre steder.

jepper det vildste år ever hahah

Anmeld

7. juni 2010

Tina2

june1987 skriver:

hehe, du lyder da også til at have en del, jeg tør så slet ikke intim piercing eller tungen avs avs..

heldigvis kan man tage den ud og så grim bliver arene heller ikke synges jeg.. efter jeg har født har jeg slet ikke navle til at bærer sådan en... osse str 

Nej jeg har ingen ar på tungen, kan dog mærke hvor den har siddet men det kan ingen jo se :-) Intimpiercingen er der ingen ar efter....

Jeg hader synet af min mave uden piercing i navlen, nu har den siddet der så længe, så synes maven ser mærkelig ud uden :-)

Den er kun ude når jeg er gravid:-) Nu har jeg så også været meget heldig med mit maveskind efter graviditeterne så håber det samme efter denne her:-)

Anmeld

7. juni 2010

Mira0911

Kanon flot til dig... Men ikke noget jeg selv turde og få lavet...

Er der ikke noget med man ikke må få lavet sådan noget når man har fået en del at drikke? Eller?

Anmeld

7. juni 2010

june1987

MoarJ skriver:

Kanon flot til dig... Men ikke noget jeg selv turde og få lavet...

Er der ikke noget med man ikke må få lavet sådan noget når man har fået en del at drikke? Eller?

det var de ligeglad med det var ens egen hovedpine griner...

men det er egentlig forkasteligt.. tusind tak, jeg synes selv den er alt for lækker 

Anmeld

7. juni 2010

Karo

Line&Liam skriver:

Hvor er den fin!

I min brandert fik jeg lavet et hjerte på skulderen med et A i....- Hvem, eller HVAD den står for, aner jeg ikke

Hi, Hi

Hvad sagde kæresten til det?

Anmeld

7. juni 2010

L-Mortil3

Karo skriver:

Hi, Hi

Hvad sagde kæresten til det?

Han blev lidt mopset og spurgte til A'et, jeg fik hurtigt fyret af at det var til ære for min dejlige mor, som hedder Aase

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.