Billedspam - Min datter - 11. uger gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

lisbethita

Sakris skriver:

Tak! Jeg skal ihvertfald nok følge op! Baby har jo været det eneste sted at gå hen, når kæresten havde travlt eller ikke lige havde overskud til mere babysnak... haha

Jeg er godt nok spændt på familiens reaktioner. De får det af vide dagen før scanningen, da alle de kommende bedsteforældre kommer op når jeg afslutter min master i næste uge. Svigerforældrene ved jeg, vil blive lykkelige... Mine søskende vil blive overlykkelige, og med mine forældre håber jeg bare på det bedste! Vores generationer er gået lidt skævt, idet min mor fik mig som teenager, så der kommer til at være mindre aldersforskel på mit barn og min søster, end der er på mig og min søster. Men tror bestemt ikke det bliver et problem. Resten af familien får det af vide til min kandidatfest 4 dage senere.

Stort tillykke!!!!! Fedt du afslutter din master nu! Så har du jo lagt et hårdt hårdt arbejde bad dig. Jeg tog faktisk min kandidatgrad i Aalborg for..... pheeeew 8 år siden nu. Det var fanme hårdt!!! Spændende, at du er ved at lukke døren for den epoke nu. 

Ønsker dig al held og lykke med afleveringen og scanning! (Du skal ikke forsvare den så ? Det skulle vi heller ikke. Det var sikkert skåret væk.)

STORT KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.