Billedspam - Min datter - 11. uger gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

lisbethita

Sakris skriver:

Hehe, ja det er der man kommer til at lyde som sine bedsteforældre... "Du skal være glad for at være barn, det er den bedste tid, og lige pludselig er du gammel som mig!" Tager mig selv i nogle gange at sige noget i retning af, "dengang jeg var yngre" til mine 2 meget yngre søskende.... Så ja, man skal nok nyde lige det stadie man er på, istedetfor kun fremadsigtet, selvom det er svært, når man har så store ting at se frem til.

Jeg skriver det fordi en kollega en dag sagde til mig at man skal nyde nuet - uanset hvor gamle de er. Det kom efter jeg spurgte hende, om hun ikke glædede sig vildt til hendes lille dreng begynder  at være gravid og at kunne gå, hvortil hun svarede, at hun glædede sig over den alder han havde lige nu.... fordi de bliver alt alt for hurtigt store og at folk har for travlt med at glæde sig over fremtiden og fortiden og glemmer nutiden. Først syntes jeg hun var lidt snerpet....jeg spurgte jo bare i venlighed....men efterfølgende har jeg taget det til mig, fordi hun har jo ret. Min datter har lige lært at pludre, så jeg glæder mig over det lige nu og her :-) 

Det var ikke for at være belærende overfor dig....men jeg syntes bare det var så skønt at være gravid 

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Sakris

lisbethita skriver:

Jeg skriver det fordi en kollega en dag sagde til mig at man skal nyde nuet - uanset hvor gamle de er. Det kom efter jeg spurgte hende, om hun ikke glædede sig vildt til hendes lille dreng begynder  at være gravid og at kunne gå, hvortil hun svarede, at hun glædede sig over den alder han havde lige nu.... fordi de bliver alt alt for hurtigt store og at folk har for travlt med at glæde sig over fremtiden og fortiden og glemmer nutiden. Først syntes jeg hun var lidt snerpet....jeg spurgte jo bare i venlighed....men efterfølgende har jeg taget det til mig, fordi hun har jo ret. Min datter har lige lært at pludre, så jeg glæder mig over det lige nu og her :-) 

Det var ikke for at være belærende overfor dig....men jeg syntes bare det var så skønt at være gravid 

kram

Det var overhovedet ikke læst som belærende... Tværtimod. Kom bare lige til at tænke på hvordan man med alderen kommer til at sætte meget mere pris på nutiden. Synes skam du har helt ret! Det er bare så svært, når der er noget man glæder sig så meget til

Anmeld

7. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor er hun kær

Anmeld

7. juni 2010

lisbethita

Sakris skriver:

Det var overhovedet ikke læst som belærende... Tværtimod. Kom bare lige til at tænke på hvordan man med alderen kommer til at sætte meget mere pris på nutiden. Synes skam du har helt ret! Det er bare så svært, når der er noget man glæder sig så meget til

He he....ja og især når du er helt tæt på datoen. Hvor langt er du henne??

Anmeld

8. juni 2010

Sakris

lisbethita skriver:

He he....ja og især når du er helt tæt på datoen. Hvor langt er du henne??

kun i uge 12  Så der er sådan ca.... hm- 100år.... hahaha

Anmeld

8. juni 2010

LouiseNielsen

Lækker lille tøs....

Anmeld

8. juni 2010

lisbethita

Sakris skriver:

kun i uge 12  Så der er sådan ca.... hm- 100år.... hahaha

He he....ja der er da vist lidt tid endnu og netop der, hvor du er giver jeg dig ret - de første mrd indtil uge 19-20 går vildt langsomt , men nå så glæd dig over, at du ER gravid. Det er der desværre mange som ikke så let bliver. 

Anmeld

8. juni 2010

Sakris

lisbethita skriver:

He he....ja der er da vist lidt tid endnu og netop der, hvor du er giver jeg dig ret - de første mrd indtil uge 19-20 går vildt langsomt , men nå så glæd dig over, at du ER gravid. Det er der desværre mange som ikke så let bliver. 

Nej, det kan du tro jeg også gør  Det tog os næsten et år fra p-pillerne røg, men vi gjorde også kun en planlagt indsats det halve år... Tror det bliver meget lettere når familien har fået det af vide. Jeg skal til scanning på tirsdag, så derefter kan vi forhåbentlig råbe det løs. Vi er helt ved at sprænges af at gå med vores lille hemmelighed

Anmeld

8. juni 2010

lisbethita

Sakris skriver:

Nej, det kan du tro jeg også gør  Det tog os næsten et år fra p-pillerne røg, men vi gjorde også kun en planlagt indsats det halve år... Tror det bliver meget lettere når familien har fået det af vide. Jeg skal til scanning på tirsdag, så derefter kan vi forhåbentlig råbe det løs. Vi er helt ved at sprænges af at gå med vores lille hemmelighed

ER DET RIGTIGT??? Ej hvor spænende at de ikke ved det endnu. Ihh....spændende med deres reaktion, hva?? Det vil sige, at du har haft en "jeg er blevet gravid-tråd" herinde helt uden jeg har opdaget det. I hvert fald tillykke med det! Scanningen er spændende!!

Du må lige skrive hvordan det går ;-)

Stort kram

Anmeld

8. juni 2010

Sakris

lisbethita skriver:

ER DET RIGTIGT??? Ej hvor spænende at de ikke ved det endnu. Ihh....spændende med deres reaktion, hva?? Det vil sige, at du har haft en "jeg er blevet gravid-tråd" herinde helt uden jeg har opdaget det. I hvert fald tillykke med det! Scanningen er spændende!!

Du må lige skrive hvordan det går ;-)

Stort kram

Tak! Jeg skal ihvertfald nok følge op! Baby har jo været det eneste sted at gå hen, når kæresten havde travlt eller ikke lige havde overskud til mere babysnak... haha

Jeg er godt nok spændt på familiens reaktioner. De får det af vide dagen før scanningen, da alle de kommende bedsteforældre kommer op når jeg afslutter min master i næste uge. Svigerforældrene ved jeg, vil blive lykkelige... Mine søskende vil blive overlykkelige, og med mine forældre håber jeg bare på det bedste! Vores generationer er gået lidt skævt, idet min mor fik mig som teenager, så der kommer til at være mindre aldersforskel på mit barn og min søster, end der er på mig og min søster. Men tror bestemt ikke det bliver et problem. Resten af familien får det af vide til min kandidatfest 4 dage senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.