lisbethita skriver:
ER DET RIGTIGT??? Ej hvor spænende at de ikke ved det endnu. Ihh....spændende med deres reaktion, hva?? Det vil sige, at du har haft en "jeg er blevet gravid-tråd" herinde helt uden jeg har opdaget det. I hvert fald tillykke med det! Scanningen er spændende!!
Du må lige skrive hvordan det går ;-)
Stort kram
Tak! Jeg skal ihvertfald nok følge op! Baby har jo været det eneste sted at gå hen, når kæresten havde travlt eller ikke lige havde overskud til mere babysnak... haha
Jeg er godt nok spændt på familiens reaktioner. De får det af vide dagen før scanningen, da alle de kommende bedsteforældre kommer op når jeg afslutter min master i næste uge. Svigerforældrene ved jeg, vil blive lykkelige... Mine søskende vil blive overlykkelige, og med mine forældre håber jeg bare på det bedste! Vores generationer er gået lidt skævt, idet min mor fik mig som teenager, så der kommer til at være mindre aldersforskel på mit barn og min søster, end der er på mig og min søster. Men tror bestemt ikke det bliver et problem. Resten af familien får det af vide til min kandidatfest 4 dage senere.
Anmeld