Billedspam - Min datter - 11. uger gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Hej piger :-) 

Tænkte, at det også var ved at være min tur til lidt billedspam :-)

Det går bare SÅ godt....hun sover hele natten, så moderen næsten får oversovet sig, fnis, og spiser og er glad! Dejligt dejligt dejligt at være mor! Hun har fordoblet sin vægt på de første 9-10 uger, så det er skønt, når nu man var meget lille ved fødslen :-)

Så her er lidt billedspam af Smilla Sofia, 11 uger!

God weekend til alle :-)

Jamen kæreste, hvor bliver tiden af:0)

Og din ypperste lille skønhed du har dig der - hende kan i vist godt begynde at forberede på - hvordan livet bag lås og slå er:0)

Hun er jo alt alt for lækker:0)

Igår var jeg igennem fotoalbummmen fra da Asta var lille - hold nu kæft altså hvor er babyer bare skønne:0) Blive lige nødt til at spamme din tråd med to billeder af hende. At fra hun er ca 3 1/2 og et fra igår:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Nanna1985

Hvor er hun en dejlig smuk pige

Anmeld

7. juni 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Jamen kæreste, hvor bliver tiden af:0)

Og din ypperste lille skønhed du har dig der - hende kan i vist godt begynde at forberede på - hvordan livet bag lås og slå er:0)

Hun er jo alt alt for lækker:0)

Igår var jeg igennem fotoalbummmen fra da Asta var lille - hold nu kæft altså hvor er babyer bare skønne:0) Blive lige nødt til at spamme din tråd med to billeder af hende. At fra hun er ca 3 1/2 og et fra igår:0)

Ej hvor er Asta en smuk pige..... åååh altså! Det er så fedt at se dem vokse op!! Tak fordi du lige delte det med mig (og de andre) :-) 

Ja....det er så vildt... og det er bare så dejligt, at hun altid er SÅ glad!!! Det elsker jeg bare! 

Ha en fantastisk dag :-) STORT knus fra mig

Anmeld

7. juni 2010

Liljesilas

Tillykke med hende, hun er da bare vidunderlig!

Anmeld

7. juni 2010

lisbethita

mayapigen skriver:

Tillykke med hende, hun er da bare vidunderlig!

Tusind tak :-) Det var sødt af dig :-) 

Anmeld

7. juni 2010

CamillaSoefelt

Hvor er hun herlig..;0).

Anmeld

7. juni 2010

lisbethita

CamillaSoefelt skriver:

Hvor er hun herlig..;0).

Taaaaak :-)

Anmeld

7. juni 2010

siw84

nårh hvor er hun bare kær

Anmeld

7. juni 2010

lisbethita

siw84 skriver:

nårh hvor er hun bare kær

Taaaak..... sørme også en sød og glad baby du har dig, kan jeg se ;-)

Anmeld

7. juni 2010

Sakris

lisbethita skriver:

Åhhhh.... tak!!! Kan godt huske det, he he! Hold ud, og nyd at være gravid. Husk generelt at nyde hvert trin i graviditeten/ fødsel/ trin af barnets opvækst, fordi netop den tid kommer aldrig igen for det barn 

Savner tit min graviditet fordi det var også hyggeligt! 

Hehe, ja det er der man kommer til at lyde som sine bedsteforældre... "Du skal være glad for at være barn, det er den bedste tid, og lige pludselig er du gammel som mig!" Tager mig selv i nogle gange at sige noget i retning af, "dengang jeg var yngre" til mine 2 meget yngre søskende.... Så ja, man skal nok nyde lige det stadie man er på, istedetfor kun fremadsigtet, selvom det er svært, når man har så store ting at se frem til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.