Runa 7 dage ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

I dag er Runa 7 dage gammel og det går bare SÅ godt!

Amningen fungerer og hun er en lille slughals og vil helst spise hele tiden. SP har været på besøg og det var ikke andet en ros med ros på  

Runa har taget godt på siden vi forlod barselsgangen tirsdag. Da vi tog hjem vejede hun 3524 g (altså over sin fødselsvægt) og her to dage efter er hun sørme oppe på ca. 3800 g...moren kan næsten ikke få armene ned af stolthed

Hun sover godt om natten og skal kun ammes én gang i løbet af natten

Idag har vi introduceret sutten, men den er ikke så interessant..håber dog den blir´ det med tiden

I det hele taget er hun er sand fornøjelse og én REN UFORFALSKET LYKKERUS

JEG NYDER AT VÆRE MOR!!!!

Ihh hvor skønt! Endnu engang tillykke :-)

OG Hvor kommer det fine dynebetræk fra? SÅ fint! gotta have :-)

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er bare SÅ stolt af dig moster min Og stolt af smukke, skønne dejlige Runa også naturligvis

Krydser fingre for sutten hehe...

Anmeld

4. juni 2010

businesstigger

Godt at høre at det går godt og du nyder at være mor.

Det er en dejlig pige du har fået, og det med sutte skal nok komme. Husk ikke kun at tilbyde den når hun er ked, men også når hun er glad og tilfreds.

Anmeld

4. juni 2010

Vinker

Det glæder mig meget at høre at det går så godt med lille Runa-pigen. Rigtig flot at hun har taget så fint på og lige så flot er det at hun er god til at sove om natten.

Håber det hele fortsat må køre på skinner for jer

Anmeld

4. juni 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Amningen fungerer og hun er en lille slughals og vil helst spise hele tiden. SP har været på besøg og det var ikke andet en ros med ros på  

Runa har taget godt på siden vi forlod barselsgangen tirsdag. Da vi tog hjem vejede hun 3524 g (altså over sin fødselsvægt) og her to dage efter er hun sørme oppe på ca. 3800 g...moren kan næsten ikke få armene ned af stolthed

Idag har vi introduceret sutten, men den er ikke så interessant..håber dog den blir´ det med tiden

Hvor er hun fin.. Hvornår kom i hjem fra sygehuset?

Ved ikke om du så tråden med min lille pige?

https://www.baby.dk/debat/50682pi1/boern-03-aar/de-foerste-billeder-af-malou--.aspx

Maria

Anmeld

4. juni 2010

trine1989

dorthemus skriver:

hvor er hun da dejlig

STORT TILLYKKE med hende...

Dejlig med såan en lille engel

jeg tænkte på om jeg må spørge om hvor du har købt senge tøjet med uglerne på? det er jo vildt sødt

kram Trine 

Anmeld

6. juni 2010

Tina2

Nuuuiii, hvor er hun da bare lækker, Dorthe, og hvor lyder det dejligt hun er en nem lille trunte.....

Vil også gerne vide hvor du har det fede sengetøj fra????

Anmeld

6. juni 2010

Tina2

Tina2 skriver:

Nuuuiii, hvor er hun da bare lækker, Dorthe, og hvor lyder det dejligt hun er en nem lille trunte.....

Vil også gerne vide hvor du har det fede sengetøj fra????

Har vist fundet det  Må da bare eje sådan et sæt!!!

Anmeld

6. juni 2010

dorthemus

trine1989 skriver:

hvor er hun da dejlig

STORT TILLYKKE med hende...

Dejlig med såan en lille engel

jeg tænkte på om jeg må spørge om hvor du har købt senge tøjet med uglerne på? det er jo vildt sødt

kram Trine 

Tak  Sengetøjet er fra Exclusivelig Quilters og hedder What a Hoot  Købte det på babymessen i Kbh.

Anmeld

6. juni 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Har vist fundet det  Må da bare eje sådan et sæt!!!

Ja undskyld mit sene svar...er lidt bagud på svarene  Det er fra Exclusively Quilters og hedder What a Hoot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.