Runa 7 dage ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

lululupo

hvor er det altså dejligt, og hun er bare sååå sød....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Pige2009

SÅ lækker

Anmeld

3. juni 2010

Riksen

Hun er bare for kær!

Godt at høre at det går godt.

Anmeld

3. juni 2010

dorthemus

TAK søde piger..jeg kan desværre ikke længere svare jer alle som jeg ville. Min tid er ikke længere min egen, men tilhører en lille bestemt dame

Anmeld

3. juni 2010

dorthemus

Mia Maia skriver:

SKØNT SKØNT SKØØØØØØNT!!

Når man læser det glæder man sig jo slet ikke selv...nej nej...

Han er virkelig skøn, endnu engang tillykke med hende, og kan godt forstå du er stolt

Du skal bare glæde dig alt det du vil

Skøøønt feriebillede i øvrigt

Anmeld

3. juni 2010

MM1987

dorthemus skriver:

Du skal bare glæde dig alt det du vil

Skøøønt feriebillede i øvrigt

Tro mig, det gør jeg også - men lige lidt mere når du laver sådan et dejligt indlæg. 

Jo tak - det var også virkelig dejligt, ikke mindst at få lov til at glemme virkeligheden lidt...

Anmeld

3. juni 2010

Diana...

Hvor lyder det bare dejligt Dorthe. 

Og hvor er hun bare mega skøn. 

Knus Diana

Anmeld

3. juni 2010

N&J

Nogle dejlige billeder, og hvor er det bare super dejligt at hun er nem... utroligt at der allerede er gået 7 dage... 

Anmeld

3. juni 2010

Lillefe

dorthemus skriver:

I dag er Runa 7 dage gammel og det går bare SÅ godt!

Amningen fungerer og hun er en lille slughals og vil helst spise hele tiden. SP har været på besøg og det var ikke andet en ros med ros på  

Runa har taget godt på siden vi forlod barselsgangen tirsdag. Da vi tog hjem vejede hun 3524 g (altså over sin fødselsvægt) og her to dage efter er hun sørme oppe på ca. 3800 g...moren kan næsten ikke få armene ned af stolthed

Hun sover godt om natten og skal kun ammes én gang i løbet af natten

Idag har vi introduceret sutten, men den er ikke så interessant..håber dog den blir´ det med tiden

I det hele taget er hun er sand fornøjelse og én REN UFORFALSKET LYKKERUS

JEG NYDER AT VÆRE MOR!!!!

Ej hun er simpelthen skøn dorthe glæder mig til Oktober når lillemanden kommer.... så er det min tur..

Anmeld

3. juni 2010

LilyMarleen

dorthemus skriver:

Uhh ja alle de bekymringer man gør sig...jeg lavede en klar aftale med Runa da hun lå inde i maven om at hun skulle være en nem lille mus og ikke drille mor for meget ....det kan godt være nødvendigt, at sige det mange gange i løbet af graviditeten

på, at du også får en glad lille veltilpas baby.

Ja jeg må vist hellere lave et par aftaler med ham, så vi begge får vores vilje når han kommer ud..  Gooo' idé :-) Heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.