Runa 7 dage ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.967 visninger
47 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

dorthemus

I dag er Runa 7 dage gammel og det går bare SÅ godt!

Amningen fungerer og hun er en lille slughals og vil helst spise hele tiden. SP har været på besøg og det var ikke andet en ros med ros på  

Runa har taget godt på siden vi forlod barselsgangen tirsdag. Da vi tog hjem vejede hun 3524 g (altså over sin fødselsvægt) og her to dage efter er hun sørme oppe på ca. 3800 g...moren kan næsten ikke få armene ned af stolthed

Hun sover godt om natten og skal kun ammes én gang i løbet af natten

Idag har vi introduceret sutten, men den er ikke så interessant..håber dog den blir´ det med tiden

I det hele taget er hun er sand fornøjelse og én REN UFORFALSKET LYKKERUS

JEG NYDER AT VÆRE MOR!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Patrick07

Årh hvor er hun lækker  og tillykke med hende.. vildt hun allerede har taget så godt på.. men det jo bare perfekt kan godt forstå du ikke kan få armene ned

Anmeld

3. juni 2010

Mira0911

Hvor er det dejligt at høre Dorthe

Hvor er hun skøn...

Anmeld

3. juni 2010

roenlund

Endnu en gang tillykke

Hvor er hun bare skøn

Anmeld

3. juni 2010

LilyMarleen

dorthemus skriver:

Amningen fungerer og hun er en lille slughals og vil helst spise hele tiden. SP har været på besøg og det var ikke andet en ros med ros på  

Runa har taget godt på siden vi forlod barselsgangen tirsdag. Da vi tog hjem vejede hun 3524 g (altså over sin fødselsvægt) og her to dage efter er hun sørme oppe på ca. 3800 g...moren kan næsten ikke få armene ned af stolthed

Idag har vi introduceret sutten, men den er ikke så interessant..håber dog den blir´ det med tiden

Ååååååhhh  Hvor jeg dog håber at vores lille dreng også bliver en lille let sag at have med at gøre. Frygter at han græder 24/7 og jeg slet ikke magter alt det græderi i fustration. Ja der melder sig mange tanker..

Stor tillykke med lille Runa.

Anmeld

3. juni 2010

Lotus86

Aii hun er bare så skøn..!! Har jo fulgt lidt meget med siden du gik i fødsel så det er jo så hyggeligt at få alle de her positive opdateringer

Tillykke med din absolut skønne lille prinsesse

Anmeld

3. juni 2010

Tullebobs

Hvor er det dejligt for jer begge to Hun er godt nok en lille trut

Anmeld

3. juni 2010

dorthemus

LadyRanda skriver:

Ååååååhhh  Hvor jeg dog håber at vores lille dreng også bliver en lille let sag at have med at gøre. Frygter at han græder 24/7 og jeg slet ikke magter alt det græderi i fustration. Ja der melder sig mange tanker..

Stor tillykke med lille Runa.

Uhh ja alle de bekymringer man gør sig...jeg lavede en klar aftale med Runa da hun lå inde i maven om at hun skulle være en nem lille mus og ikke drille mor for meget ....det kan godt være nødvendigt, at sige det mange gange i løbet af graviditeten

på, at du også får en glad lille veltilpas baby.

Anmeld

3. juni 2010

Malene84

dorthemus skriver:

GUUUUD HVOR ER HUN BARE SKØN, SØDE  uh hun er da barew for dejlig. Lækkert at læse, at det hele går som det skal. dejligt.

Anmeld

3. juni 2010

MM1987

SKØNT SKØNT SKØØØØØØNT!!

Når man læser det glæder man sig jo slet ikke selv...nej nej...

Han er virkelig skøn, endnu engang tillykke med hende, og kan godt forstå du er stolt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.