Graviditetstest fra Lidl,nogen erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Håber den er mere tydelig imorgen, så du kan uploade et billede :-D

Ja, det kender jeg godt, og jeg føler mig så fjollet! Det blir man jo ikk gravid af haha ;-)

Tak for godkendelse :-D

Jeg håber også.. Men taber tit modet igen. Kan være vildt optimistisk for bagefter at tænke jeg bare bilder mig det hele ind. Man bliver jo skør af det her!!! Lover at tage et billede hvis der er noget at tage billede af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Moaaar <3

Miss.Sunshine skriver:

Jeg håber også.. Men taber tit modet igen. Kan være vildt optimistisk for bagefter at tænke jeg bare bilder mig det hele ind. Man bliver jo skør af det her!!! Lover at tage et billede hvis der er noget at tage billede af

nu er du (håber vi = ) ) 3+2 har du så taget på i vægt?

Anmeld

3. juni 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

Var der noget at tage billede af så???

Anmeld

3. juni 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Var der noget at tage billede af så???

Næh

Skyggestregen kom med det samme i dag,men kan stadig ikke se det på billedet. Så tror jeg betragter den som negativ og tester ikke før søndag igen.

Knus

Anmeld

3. juni 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

Næh

Skyggestregen kom med det samme i dag,men kan stadig ikke se det på billedet. Så tror jeg betragter den som negativ og tester ikke før søndag igen.

Knus

Men, når skyggestregen er der, så er den der jo... Eller hvad? Glæder mig til at hører søndag, hvordan den ser ud

Anmeld

4. juni 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Men, når skyggestregen er der, så er den der jo... Eller hvad? Glæder mig til at hører søndag, hvordan den ser ud

Jamen de gælder jo ikke? skal man ikke have en rød streg med farve i så man kan tage billede af den?

Jeg glæder mig også til søndag

Anmeld

4. juni 2010

businesstigger

Miss.Sunshine skriver:

Jamen de gælder jo ikke? skal man ikke have en rød streg med farve i så man kan tage billede af den?

Jeg glæder mig også til søndag

Jeg kender ikke dem fra Lidl men en skyggestreg vil jeg ellers sige er god nok - givet selvf. at den bliver tydligere.

Jeg tog den her da jeg var 4+3 og vil sige at den ser tydligere ud på billedet end den gjorde herhjemme. Så vendt nogle dage, tænk lidt på noget andet (så vidt muligt) og så test igen søndag, så burde den være blevet lidt mere tydelig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2010

Louisiana

Tog du en test igår??

Anmeld

7. juni 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Tog du en test igår??

Jeg fik mens i går. Og denne gang er jeg rigtig ked af det. Orker slet ikke se alle de indlæg herinde med "kan i se stregen er der" når det er så tydeligt at selv en blind kan se det.

Så holder lige pause

Anmeld

7. juni 2010

o1Mutte

Miss.Sunshine skriver:

Jeg fik mens i går. Og denne gang er jeg rigtig ked af det. Orker slet ikke se alle de indlæg herinde med "kan i se stregen er der" når det er så tydeligt at selv en blind kan se det.

Så holder lige pause

Ej det er jeg ked af

Håbede virkelig den var der for dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.