Graviditetstest fra Lidl,nogen erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.942 visninger
30 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Miss.Sunshine

Nogen der har prøvet med dem?

FIk i skyggestreger på dem,som jeg kan se mange får på andre?

Eller var den enten helt negativ eller positiv? Og hvor langt var i da i testede med dem?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Miss.Sunshine

37 der kigger,men ingen svar..ingen der har brugt de teste??

Anmeld

2. juni 2010

hc=k

Jeg har prøvet dem og jeg synes de fungere. Den var negativ og ingen skyggestreger.

Anmeld

2. juni 2010

Margorie

Jeg testede med dem for 3 år siden snart så med mindre de har fået nogle nye.. Så virker de, positiv, og min datter er nu 2 år

Anmeld

2. juni 2010

Puller

Jeg har prøvet dem. De virker helt fint.

Jeg testede da jeg var 4+1 og den var positiv med det samme.

Anmeld

2. juni 2010

Moaaar <3

Miss.Sunshine skriver:

Nogen der har prøvet med dem?

FIk i skyggestreger på dem,som jeg kan se mange får på andre?

Eller var den enten helt negativ eller positiv? Og hvor langt var i da i testede med dem?

Knus

hvornår skal du teste?

og er der nogen der er bedre end andre?

Anmeld

2. juni 2010

Miss.Sunshine

Æblekage skriver:

hvornår skal du teste?

og er der nogen der er bedre end andre?

Ja jeg kom jo til det i dag,men ikke med morgenurin....og holder jeg den op kan jeg godt se en "skyggestreg" svag streg,ved ikke hvad jeg skal kalde den. Jeg er 3+2 i dag hvis der er noget.

Jeg har bare læst at nogle teste er kendte for at lave skyggestreger, jeg kunne bare ikke se denne slags på listen. Der stod at de er negative eller positive,ikke noget om skyggestreger.

Så ville jeg gerne høre jeres erfaringer

Anmeld

2. juni 2010

Moaaar <3

Miss.Sunshine skriver:

Ja jeg kom jo til det i dag,men ikke med morgenurin....og holder jeg den op kan jeg godt se en "skyggestreg" svag streg,ved ikke hvad jeg skal kalde den. Jeg er 3+2 i dag hvis der er noget.

Jeg har bare læst at nogle teste er kendte for at lave skyggestreger, jeg kunne bare ikke se denne slags på listen. Der stod at de er negative eller positive,ikke noget om skyggestreger.

Så ville jeg gerne høre jeres erfaringer

Jeg sprøger da jeg selv skal teste lige om lidt (om et par dage)

også vil jeg bare høre hvor de bedste og billigste kunne købes ?

Undskyld jeg sprøger dumt men det der 3 + 2 , hvordan regner man det ud og hvad står det lige præcis for.

Anmeld

2. juni 2010

Miss.Sunshine

Æblekage skriver:

Jeg sprøger da jeg selv skal teste lige om lidt (om et par dage)

også vil jeg bare høre hvor de bedste og billigste kunne købes ?

Undskyld jeg sprøger dumt men det der 3 + 2 , hvordan regner man det ud og hvad står det lige præcis for.

Jeg burde også vente til weekenden med at teste,men det er SÅ svært!

Jeg har ikke vild meget erfaring,men har læst en masse. Testene fra Valmed er kendt for at lave skyggestreger,men jeg har kun fundet rosende ord for dem fra Lidl. Og jeg har købt sådan en.

Nu har jeg jo bare så den svage skyggestreg ting,og ville gerne vide om andre havde prøvet det og hvad udfaldet blev

3+2 står for at jeg er 3 uger henne + 2 dage ( hvis jeg er så heldig at være gravid)

Du kan regne det ud på www.min-mave.dk 

Anmeld

2. juni 2010

lilpiv

Jeg har prøvet denne test, og med mig var den også meget svagt posetiv.. Det har alle mine tests så været, om de så har været fra matas, apoteket ell ja, hvor man nu kan købe dem..

Jeg spurgte min læge hvorfor de ikke var tydelige, og fik at vide at det er fordi man endnu ikke har produceret ret meget HCG.. Jeg er selv meget længe om at producere dette hormon, og har haft et par SA'er, er nu i uge 25 med en dejlig lille pige.. Men om ikka andet, så prøv at teste igen om 3-4 dage, så skulle den meger gerne vare blevet lidt tydeligere (er den posetiv så er den posetiv)

Mange hilsner Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.