Graviditetstest fra Lidl,nogen erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

Miss.Sunshine

lilpiv skriver:

Jeg har prøvet denne test, og med mig var den også meget svagt posetiv.. Det har alle mine tests så været, om de så har været fra matas, apoteket ell ja, hvor man nu kan købe dem..

Jeg spurgte min læge hvorfor de ikke var tydelige, og fik at vide at det er fordi man endnu ikke har produceret ret meget HCG.. Jeg er selv meget længe om at producere dette hormon, og har haft et par SA'er, er nu i uge 25 med en dejlig lille pige.. Men om ikka andet, så prøv at teste igen om 3-4 dage, så skulle den meger gerne vare blevet lidt tydeligere (er den posetiv så er den posetiv)

Mange hilsner Maria

Uhh man tør jo næsten ikke håbe! Og alligevel sender man en bøn til samtlige højere magter. Tror jeg også andre kender til.

Håber jeg er lige så heldig som dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Louisiana

Har du mulighed for, at uploade et billede??

Anmeld

2. juni 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Har du mulighed for, at uploade et billede??

Jeg tror ikke jeg kan fange den på et billede,men vil gerne prøve  Skal lige finde kamera og ledning,hehe

Hvordan har du det forresten? Har tænkt meget på dig

Anmeld

2. juni 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

Jeg tror ikke jeg kan fange den på et billede,men vil gerne prøve  Skal lige finde kamera og ledning,hehe

Hvordan har du det forresten? Har tænkt meget på dig

Jeg venter spændt på billedet så :-D

Jeg har stadig ikke fået mens. Skal til gynækolog her d. 14. Håber hun kan give mig noget afklaring! :-)

Knus tilbage (kan ikke få smileys til at virke lige pt :-( )

Anmeld

2. juni 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Jeg venter spændt på billedet så :-D

Jeg har stadig ikke fået mens. Skal til gynækolog her d. 14. Håber hun kan give mig noget afklaring! :-)

Knus tilbage (kan ikke få smileys til at virke lige pt :-( )

Kan ikke fange den på billede. Meget svag streg + dårligt kamera? dårlig kombination

Okay,håber du får en afklaring. Det er da noget underligt noget med din krop pt.

Anmeld

2. juni 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

Kan ikke fange den på billede. Meget svag streg + dårligt kamera? dårlig kombination

Okay,håber du får en afklaring. Det er da noget underligt noget med din krop pt.

Okay. Ja, så kan det være ligemeget :-(

Ja, forstår ikke rigtig min krop lige pt. Det er meget underligt, at jeg ikke får min mens. Og frustrerende, for vi kan jo ikke lave baby, før den har været der :-(

Hvor længe har I prøvet?

Anmeld

2. juni 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Okay. Ja, så kan det være ligemeget :-(

Ja, forstår ikke rigtig min krop lige pt. Det er meget underligt, at jeg ikke får min mens. Og frustrerende, for vi kan jo ikke lave baby, før den har været der :-(

Hvor længe har I prøvet?

Håber jeg snart får en klart positiv test eller mens. Kan slet ikke holde til det her psykisk. Al den ventetid. Og alle de gode råd om at tænke på noget andet,de virker altså ikke på mig!

Vi har forsøgt i et lille års tid nu.

Det er også det jeg tænker på. at det må være vildt frustrende for dig,fordi du ikke kan komme videre! Først al ventetiden hvor du håbede og testede osv og så de nedslående nyheder og så bare mere ventetid,hvor du ikke engang ved hvorfor du venter og hvor længe du skal vente

Anmeld

2. juni 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

Håber jeg snart får en klart positiv test eller mens. Kan slet ikke holde til det her psykisk. Al den ventetid. Og alle de gode råd om at tænke på noget andet,de virker altså ikke på mig!

Vi har forsøgt i et lille års tid nu.

Det er også det jeg tænker på. at det må være vildt frustrende for dig,fordi du ikke kan komme videre! Først al ventetiden hvor du håbede og testede osv og så de nedslående nyheder og så bare mere ventetid,hvor du ikke engang ved hvorfor du venter og hvor længe du skal vente

Det med, at tænke på noget andet virker heller ikke på mig haha ;-) Det kan man jo slet ikke styrer! 

Ja, nemlig. Det er frygteligt irreterende, at jeg bare venter og venter, og ikke kan komme videre :-( Er på dag 64 idag, det er helt vildt..!!

Nå, skal se Desperate Housewives nu :-D Kigger lige til dig imorgen :-) -Tager du er test imorgen tidlig igen??

Anmeld

2. juni 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Det med, at tænke på noget andet virker heller ikke på mig haha ;-) Det kan man jo slet ikke styrer! 

Ja, nemlig. Det er frygteligt irreterende, at jeg bare venter og venter, og ikke kan komme videre :-( Er på dag 64 idag, det er helt vildt..!!

Nå, skal se Desperate Housewives nu :-D Kigger lige til dig imorgen :-) -Tager du er test imorgen tidlig igen??

Ja jeg gør,kan garantere ikke styre mig Er bare så bange for at blive skuffet,men er den der ikke,så er den der ikke. Ved ikke hvorfor jeg tror man kan snyde den,haha. Men det er lidt som om at man kan blive i troen så længe man ikke har mens eller negativ test..kender du den følelse?

Er på 3+2 i dag,så mit håb lever til lørdag/søndag

Tak for venskabsansøgning Godkender nu

Anmeld

2. juni 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

Ja jeg gør,kan garantere ikke styre mig Er bare så bange for at blive skuffet,men er den der ikke,så er den der ikke. Ved ikke hvorfor jeg tror man kan snyde den,haha. Men det er lidt som om at man kan blive i troen så længe man ikke har mens eller negativ test..kender du den følelse?

Er på 3+2 i dag,så mit håb lever til lørdag/søndag

Tak for venskabsansøgning Godkender nu

Håber den er mere tydelig imorgen, så du kan uploade et billede :-D

Ja, det kender jeg godt, og jeg føler mig så fjollet! Det blir man jo ikk gravid af haha ;-)

Tak for godkendelse :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.