Stjæler til en barnedåb:(!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

Anonym trådstarter

lotchen aka Charlotte skriver:

Arhmen det er simpelthen bare for meget! Var der nogle børn/teenagere med til festen? Eller nogle, der har et misbrug? Altså det virker nærmest helt desperat når man kan finde på sådan noget....

Nej det var der nemlig ikke. Alle voksne mennesker og ingen misbrug.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Anonym trådstarter

478 kigger men ikke meget respons?

Anmeld

3. juni 2010

twinboys

Synes du skal prøve den synske... Kan mærke på dig at det SKAL opklares... Så gør det...

Håber du finder den skyldige... Når og hvis du finder ham eller hende, hvad så???

Majbritt

Anmeld

3. juni 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Synes du skal prøve den synske... Kan mærke på dig at det SKAL opklares... Så gør det...

Håber du finder den skyldige... Når og hvis du finder ham eller hende, hvad så???

Majbritt

Tak..jamen jeg ved det faktisk ikke, bliver da i hvert fald gal

Anmeld

3. juni 2010

Kløver

Anonym skriver:

Tak..jamen jeg ved det faktisk ikke, bliver da i hvert fald gal

har du overvejet, at kalde alle dem hjem til jer, som var med til barnedåben, og så få det afklaret, eller ihvertfald få sagt hvordan du har det med det, og hvor meget det har såret dig.

måske du ikke finder vedkommende (tror ikke rigtig en synsk kan hjælpe, med at udpege tyven, for at være ærlig) men du får da ihvertfald fortalt hvad det har gjort ved jer, og måske nogle har set noget, eller vedkommende så selv kommer og giver sig til kende

håber ihvertfald i får løst mysteriet

Anmeld

3. juni 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

har du overvejet, at kalde alle dem hjem til jer, som var med til barnedåben, og så få det afklaret, eller ihvertfald få sagt hvordan du har det med det, og hvor meget det har såret dig.

måske du ikke finder vedkommende (tror ikke rigtig en synsk kan hjælpe, med at udpege tyven, for at være ærlig) men du får da ihvertfald fortalt hvad det har gjort ved jer, og måske nogle har set noget, eller vedkommende så selv kommer og giver sig til kende

håber ihvertfald i får løst mysteriet

Åh ja det vil jeg lige overveje..kræver lige noget mod

Anmeld

3. juni 2010

Malonde1985

WHAT!!!!!???? Ej det er jo uhyggeligt!! Ens egen familie oven i købet!

Bare tanken om at jeg får indbrud en eller anden dag, hvor det er én man IKKE kender er jo VILDT SCARY at tænke på, men når det så oveni købet er én person som er MEGET tæt på, men som man ik ved hvem er, kan helt give mig kuldegysninger .

Du skal klart gå til en synsk

Anmeld

3. juni 2010

Anonym trådstarter

Malonde1985 skriver:

WHAT!!!!!???? Ej det er jo uhyggeligt!! Ens egen familie oven i købet!

Bare tanken om at jeg får indbrud en eller anden dag, hvor det er én man IKKE kender er jo VILDT SCARY at tænke på, men når det så oveni købet er én person som er MEGET tæt på, men som man ik ved hvem er, kan helt give mig kuldegysninger .

Du skal klart gå til en synsk

Det er væmmeligt Så tror jeg at jeg vil undersøge det med en synsk..

Anmeld

4. juni 2010

TbCp

Det er simpelthen utroligt at sådan noget kan ske...
Og man mistænker jo alle og så alligvel ingen fordi man bare ikke kan forstå hvem søren der ville gøre det.

En gammel veninde, jeg kendte engang, fik stjålet alle sine pengegaver til hendes konfirmation.... Kun familie og nærmeste venner var med.... det blev aldrig opklaret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.