Stjæler til en barnedåb:(!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anetski skriver:

hej

Inviter alle gaesterne hjem paa forskellige dage og laeg en faelde. Laeg en 500kr lap fremme og se om den forsvinder.

Du kommer aldrig til at vide hvem det er for der er ingen der ville indroemme det plus man mister venner hvis man spoerger.

det var også en mulighed... Om ikke andet kan du evt. få udelukket en del af dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

lululupo

Say what, det er da helt latterligt...

Anmeld

2. juni 2010

Anonym trådstarter

Anetski skriver:

hej

Inviter alle gaesterne hjem paa forskellige dage og laeg en faelde. Laeg en 500kr lap fremme og se om den forsvinder.

Du kommer aldrig til at vide hvem det er for der er ingen der ville indroemme det plus man mister venner hvis man spoerger.

Hvis man mister venner fordi man spørger er de vel ikke noget værd??

Anmeld

2. juni 2010

Anonym trådstarter

Alexis skriver:

Det var en grim oplevelse... og en svær en at takle.

Well, der er ingen demente, kleptomaner eller frække teens som har været med, man kunne tro havde begået en dumhed?

Tror måske jeg ville henvende mig til alle, evt. pr. brev/mail og fortælle hvad der var sket, og hvordan jeg havde det med det.

Så ville jeg give vedkommende muligheden for at komme til mig fortroligt, og så love ikke at blive gal eller fortælle andre om det.

Jeg ved den er svær - ikke at blive gal, men personen har nok et problem som stikker dybere, og som vedkommende er flov over.Så man tale om det, prøve at være large og opfordre til at vedkommende får hjælp...

Tror det er mit bedste bud umiddelbart... Med mindre du har en du mistænker, så er det måske værd at gå personen på klingen - på en sober måde.

Ville nok lave opfølgning på mail, hvis der intet sker i første omgang.

Håber det lykkes dig at få den noget ærgerlige situation ud af verden.

Knus og Kram.

Nej det er ingen jeg kunne forestille mig der kunne finde på det, ingen teenagere eller børn. Voksne mennesker hele bundtet.

Anmeld

2. juni 2010

XXSS

Det er eddermame lavt! Jeg håber du finder ud af hvem der har gjort det.

Anmeld

2. juni 2010

Silvermist1

Ja, føj hvor er det low. Jeg håber også at du finder ud af, hvem det er. Sikke ubehageligt, og så ennda nogle af dine nærmeste

Anmeld

3. juni 2010

Anonym trådstarter

Hvad synes i om ideen om at gå til en synsk??

Vil bare vide hvem det er

Anmeld

3. juni 2010

klmf

Bare lige et opklarende spørgsmål: I er HELT sikre på, at det er i tidsrummet for barnedåben at de er mistet? Der kan ikke på nogen som helst måde være tvivl?

Jeg synes godt om ideen med de 500 kroner, der ligger frit fremme...

Kan dog simpelthen ikke få ind i min hjerne, hvem der kunne finde på at stjæle fra sin egen familie på den måde?? Det er jo simpelthen helt vanvittigt! Håber I finder ud af hvem det er og giver dem SPARKET!

Anmeld

3. juni 2010

Anonym trådstarter

lotchen aka Charlotte skriver:

Bare lige et opklarende spørgsmål: I er HELT sikre på, at det er i tidsrummet for barnedåben at de er mistet? Der kan ikke på nogen som helst måde være tvivl?

Jeg synes godt om ideen med de 500 kroner, der ligger frit fremme...

Kan dog simpelthen ikke få ind i min hjerne, hvem der kunne finde på at stjæle fra sin egen familie på den måde?? Det er jo simpelthen helt vanvittigt! Håber I finder ud af hvem det er og giver dem SPARKET!

Ja 100% sikker. De blev flyttet fra en vindueskarm til en kommode på dagen. Vi har endevendt huset de sidste tre måneder.

Anmeld

3. juni 2010

klmf

Anonym skriver:

Ja 100% sikker. De blev flyttet fra en vindueskarm til en kommode på dagen. Vi har endevendt huset de sidste tre måneder.

Arhmen det er simpelthen bare for meget! Var der nogle børn/teenagere med til festen? Eller nogle, der har et misbrug? Altså det virker nærmest helt desperat når man kan finde på sådan noget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.