Stjæler til en barnedåb:(!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
28 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Anonym trådstarter

Ja det er hvad der er sket herhjemme For tre måneder siden holdt vi barnedåb for vores datter og hendes to sparegrise forsvandt

Mange penge var der ikke i dem, måske 300-400 kr, men det er da usselt gjort! Lige siden vi opdagede at de var væk, har vi endevendt huset mange gange. Det værste er, at vi kun var 20 mennesker i alt, dvs. nærmeste familie Det er helt forfærdeligt at tænke på hvem der dog gør sådan noget og jeg kan slet ikke forestille mig nogle af gæsterne gøre det. Jeg har ligefrem overvejet at gå til sådan en synsk eller sådan noget for at finde ud af hvem det er. Jeg vil slet ikke have vedkommende i vores liv!

Lyder det helt åndssvagt?? Alle vi har snakket med om det er helt chokket, men man tænker da om det er skuespil Ej hvor er det bare lavt gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Karo

Ja det er fandemer lav gjort.

Jeg kan helt sikkert godt forstå du er godt tosset

Anmeld

1. juni 2010

Mikkelmusen

Jeg tror måske det er en der har et problem der har gjort det. For det er jo ingen formue. Så det kan næsten ikke være for pengenes skyld.. Øv hvor er det trist sådan noget.

Knus

Anmeld

1. juni 2010

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Ja det er fandemer lav gjort.

Jeg kan helt sikkert godt forstå du er godt tosset

Ja jeg har bare haft så ondt i maven lige siden vi opdagede det

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

Ej altså... Det gør man ikke...

Anmeld

1. juni 2010

Anonym trådstarter

Mikkelmusen skriver:

Jeg tror måske det er en der har et problem der har gjort det. For det er jo ingen formue. Så det kan næsten ikke være for pengenes skyld.. Øv hvor er det trist sådan noget.

Knus

Og når der kun har været den nærmeste familie er det frustrerende at tænke på!

Anmeld

1. juni 2010

Anonym trådstarter

Ikke andre der har et bud på hvordan jeg takler det??

Anmeld

2. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det var en grim oplevelse... og en svær en at takle.

Well, der er ingen demente, kleptomaner eller frække teens som har været med, man kunne tro havde begået en dumhed?

Tror måske jeg ville henvende mig til alle, evt. pr. brev/mail og fortælle hvad der var sket, og hvordan jeg havde det med det.

Så ville jeg give vedkommende muligheden for at komme til mig fortroligt, og så love ikke at blive gal eller fortælle andre om det.

Jeg ved den er svær - ikke at blive gal, men personen har nok et problem som stikker dybere, og som vedkommende er flov over.Så man tale om det, prøve at være large og opfordre til at vedkommende får hjælp...

Tror det er mit bedste bud umiddelbart... Med mindre du har en du mistænker, så er det måske værd at gå personen på klingen - på en sober måde.

Ville nok lave opfølgning på mail, hvis der intet sker i første omgang.

Håber det lykkes dig at få den noget ærgerlige situation ud af verden.

Knus og Kram.

Anmeld

2. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det var en grim oplevelse... og en svær en at takle.

Well, der er ingen demente, kleptomaner eller frække teens som har været med, man kunne tro havde begået en dumhed?

Tror måske jeg ville henvende mig til alle, evt. pr. brev/mail og fortælle hvad der var sket, og hvordan jeg havde det med det.

Så ville jeg give vedkommende muligheden for at komme til mig fortroligt, og så love ikke at blive gal eller fortælle andre om det.

Jeg ved den er svær - ikke at blive gal, men personen har nok et problem som stikker dybere, og som vedkommende er flov over.Så man tale om det, prøve at være large og opfordre til at vedkommende får hjælp...

Tror det er mit bedste bud umiddelbart... Med mindre du har en du mistænker, så er det måske værd at gå personen på klingen - på en sober måde.

Ville nok lave opfølgning på mail, hvis der intet sker i første omgang.

Håber det lykkes dig at få den noget ærgerlige situation ud af verden.

Knus og Kram.

Anmeld

2. juni 2010

Anetski

hej

Inviter alle gaesterne hjem paa forskellige dage og laeg en faelde. Laeg en 500kr lap fremme og se om den forsvinder.

Du kommer aldrig til at vide hvem det er for der er ingen der ville indroemme det plus man mister venner hvis man spoerger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.