dorthemus skriver:
Kære skønne Baby.dk kvinder
TUSIND TAK for alle de søde tilkendegivelser fra de sidste dage, hvor jeg meget ufrivilligt har været uden computer.
Jeg skal nok sætte mig og skrive min egen version af hendes fødsel - nu hvor jeg har fået den lidt på afstand er der kommet lidt mere positiv perspektiv over dramaet og ikke mindst mit eget bidrag
I torsdags blev jeg j MOR til den mest fantastiske, vidunderlige og smukke lille skabning; RUNA
Hun er ALT det jeg i så mange år har ventet på og jeg kan slet ikke stirre mig mæt i hvor dejlig hun er.
Vi har de sidste 5 dage været indlagt på Rigshospitalets barselsgang, afsnit 5034 og det har været så skønt og lige det vi (jeg) havde brug for. Jeg har den største respekt og beundring for personalets altid beredvillighed, forståelse, omsorg og kærlige pleje af ikke bare mig og min datter, men af alle omkring mig på afsnittet - uanset tidspunktet af døgnet. De fem dage har betydet alverden og gjorde, at jeg følte mig så parat og rustet til at tage hjem idag og komme igang med livet sammen med Runa - GO RIGET!!!! 
Her er lidt billeder af mit lille vidunder

For pokker hvor er hun altså bare SKØN!!! Smuk smuk lille pige og med et smukt navn!

STORT TILLYKKE med din dejlige datter og ikke mindst med rollen som mor.
Med ønsket om det bedste for jer begge.
Anmeld