Runa Baby - hjemme fra barselsgangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Bondepigen

Stort tillykke med din smukke datter! Ja, det er vildt som man kan blive ved med at kigge på sådan en lille en. Man har slet ikke lyst til at lukke øjnene for at sove. Den største kærlighed simpelthen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor er hun bare skøn. Elsker billedet hvor i sover sammen Kæmpe stort tillykke med hende, og velkommen hjem søde. Glæder mig til dit billedspam

Anmeld

1. juni 2010

Samus1983

endnu en gang hjertelig tillykke med lille Runa...

Anmeld

1. juni 2010

Kruse90

Stort tillykke med Runa.
Hvor ser hun da bare helt fantastisk ud

Anmeld

1. juni 2010

dorthemus

Endnu engang TUSIND TUSIND TUSIND TAK for alle jeres kommentarer og lykønskninger...det er meget overvældende og føles skønt, at kunne dele denne forelskelse med jer

Anmeld

1. juni 2010

Tina2

Stort tillykke, Dorthe, det har været rigtig spændende at følge med i!!!! :-)

Og skøn, skøn datter du har fået

Anmeld

1. juni 2010

quity

Du får også et stort tillykke med din lækre datter.

Anmeld

1. juni 2010

Vidunderligeunger

velkommen hjem (og herind) - og STORT TILLYKKE MED RUNA 

dejligt at du har det godt, og at I fik en god beh. på riget

Anmeld

1. juni 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Kære skønne Baby.dk kvinder

TUSIND TAK for alle de søde tilkendegivelser fra de sidste dage, hvor jeg meget ufrivilligt har været uden computer.

Jeg skal nok sætte mig og skrive min egen version af hendes fødsel - nu hvor jeg har fået den lidt på afstand er der kommet lidt mere positiv perspektiv over dramaet og ikke mindst mit eget bidrag

I torsdags blev jeg j MOR til den mest fantastiske, vidunderlige og smukke lille skabning; RUNA   Hun er ALT det jeg i så mange år har ventet på og jeg kan slet ikke stirre mig mæt i hvor dejlig hun er.

Vi har de sidste 5 dage været indlagt på Rigshospitalets barselsgang, afsnit 5034 og det har været så skønt og lige det vi (jeg) havde brug for. Jeg har den største respekt og beundring for personalets altid beredvillighed, forståelse, omsorg og kærlige pleje af ikke bare mig og min datter, men af alle omkring mig på afsnittet - uanset tidspunktet af døgnet. De fem dage har betydet alverden og gjorde, at jeg følte mig så parat og rustet til at tage hjem idag og komme igang med livet sammen med Runa - GO RIGET!!!! 

Her er lidt billeder af mit lille vidunder

Neejh Dorthe, hvor bliver jeg rørt!

Og hvor Er hun bare helt og aldeles skøn, din lille Runa

Endnu en gang - kæmpe kæmpe tillykke med dit lille vidunder

Anmeld

1. juni 2010

MM1987

Hvor er hun bare dejlig...kan godt forstå du slet ikke kan få nok...

Jeg er slet ikke med i hvad alt dramaet er (har været en uge på ferie uden computer) men dejligt at i nu er hjemme igen.

Glæder mig til at læse FB og se endnu flere billeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.