Runa Baby - hjemme fra barselsgangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

Soap

Hvor er hun dejlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

NinaNymannMadsen

hvor er hun da bare skøn. hende kan jeg godt forstå du er stolt af da men kan da ikke være andet.

og hvor ser i da bare søde ud der hvor i ligger os putter sammen.

Anmeld

2. juni 2010

lion

Mange gange tillykke med din smukke pige

Anmeld

2. juni 2010

Maise

Kære Kæreste Dorthe.

Så fik du endelig Runa i dine arme og hvor er hun bare skøn. Glæder mig til at se flere billeder af hende og høre hvordan det går med jer. Åhhh bliver hel rørstrømsk, det er bare så stort at blive mor, man vræler hele tiden skiftesvis af glæde og bekymringer. Håber i har det godt og i trives begge to.

kærlig hilsen Maise

Anmeld

2. juni 2010

benthe :-)

dorthemus skriver:

Kære skønne Baby.dk kvinder

TUSIND TAK for alle de søde tilkendegivelser fra de sidste dage, hvor jeg meget ufrivilligt har været uden computer.

Jeg skal nok sætte mig og skrive min egen version af hendes fødsel - nu hvor jeg har fået den lidt på afstand er der kommet lidt mere positiv perspektiv over dramaet og ikke mindst mit eget bidrag

I torsdags blev jeg j MOR til den mest fantastiske, vidunderlige og smukke lille skabning; RUNA   Hun er ALT det jeg i så mange år har ventet på og jeg kan slet ikke stirre mig mæt i hvor dejlig hun er.

Vi har de sidste 5 dage været indlagt på Rigshospitalets barselsgang, afsnit 5034 og det har været så skønt og lige det vi (jeg) havde brug for. Jeg har den største respekt og beundring for personalets altid beredvillighed, forståelse, omsorg og kærlige pleje af ikke bare mig og min datter, men af alle omkring mig på afsnittet - uanset tidspunktet af døgnet. De fem dage har betydet alverden og gjorde, at jeg følte mig så parat og rustet til at tage hjem idag og komme igang med livet sammen med Runa - GO RIGET!!!! 

Her er lidt billeder af mit lille vidunder

tillykke med lille Runa
hvor ser hun se ud
benthe

Anmeld

2. juni 2010

Livas mor

Hvor er hun fantastisk dejlig.

Hold da op endelig en der snakker pænt om Riget, men du lå måske også på enestue? For jeg har desværre intet tilovers for det mere efter vores skrækkelige fødsel, efterforløbet og at skulle bo på en 4-sengsstue i 3 døgn med et kolikramt barn og en far som ikke måtte overnatte hos os.. Men dejligt du havde en god oplevelse, for det er sådan det skal være

Anmeld

2. juni 2010

LauraLW

Åh hvor er hun sød og lækker :-)

Mange gange tillykke med hende! Og hvor er det fedt at du havde en god oplevelse på Riget! (min var det modsatte).

Laura

Anmeld

2. juni 2010

Agnete

Så kom hun endeligt, du er blevet mor til en skøn pige. TILLYKKE med lækker-musen Runa, hvor er hun bare kær

Kh Agnete

Anmeld

2. juni 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Stort tillykke med din lille datter.

Anna har (næsten) lovet mig at jeg må se hende en dag.  (jeg hentydede i hvert fald at jeg gerne ville)

Det må være rigtig dejligt for jer at være kommet hjem. Så kan dit nye liv rigtigt begynde.

Anmeld

2. juni 2010

Tullebobs

Stort tillykke med den skønneste lille Runamus! Hun ser helt og aldeles dejlig ud! I klæder hinanden...

Krammer fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.