Jeg har et problem!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Kruse90

Patrick07 skriver:

ja altså Min kæreste vil heller have hende end ham (ikke pænt og sige) bare hun ikke bider møblerne i stykker  så er jeg sikker på det nok skal gå hehe...

altså vil ikke love noget overhovedet Da hun stadig er en meget meget stor hvalp
Og her er de i hundegård når vi ikke er hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Patrick07

Kruse90 skriver:

altså vil ikke love noget overhovedet Da hun stadig er en meget meget stor hvalp
Og her er de i hundegård når vi ikke er hjemme

Altså det kunne være rigtig godt hvis vi kunne få hende til en weekend.. også lige prøve og lade dem være alene mens vi står udenfor og ser hvad de laver hehe

Anmeld

2. juni 2010

KajaH

Nu orkede jeg ikke lige at læse det hele igennem. Men hvis du stadig har brug for et midlertidigt hjem til ham, så bor jeg i vejle og går hjemme og har læseferie. Så jeg kan godt tage ham, det ville da være hyggeligt Forresten har jeg selv haft hund før, og vi overvejer snart at få en ny

Anmeld

2. juni 2010

Pia.

Puha sikke et dilemma du står I her....

Jeg har selv to tæver og en hanhund så ved godt hvad du snakker om når du siger det er svært at holde dem adskildt...

Men, jeg tænker lidt at du jo ikke behøver at have dem adskildt alle tre uger tæven er i løbetid - hun har som os mennesker jo først æggeløsning på ca. 11-13 dagen og du kan få den præcise dato fra din dyrlæge i form af en lille blodprøve... Hun vil jo slet ikke lade ham komme på før hun har lyst selv, og det kan du jo se ved at hun stiller sig op og ør sig til over for ham.... Selvfølgelig er det syndt at lade hende få hvalpe så tidligt, men hos avlere (dem der kun gør det for penge) gør de det altså, ved den første løbetid bliver de paret og så tjæner de bare flere og flere penge på de stakkels hunde ....

Nå men som sagt kan du godt slå koldt vand i blodet den første uges tid... Med mindre han selvfølgelig er en belastning for hende fordi han ikke kan lade hende være... Nu har han jo fået lov at "smage" hvad det vil sige at få lov

Håber du finder en god løsning..

Anmeld

2. juni 2010

Kruse90

Pia. skriver:

Puha sikke et dilemma du står I her....

Jeg har selv to tæver og en hanhund så ved godt hvad du snakker om når du siger det er svært at holde dem adskildt...

Men, jeg tænker lidt at du jo ikke behøver at have dem adskildt alle tre uger tæven er i løbetid - hun har som os mennesker jo først æggeløsning på ca. 11-13 dagen og du kan få den præcise dato fra din dyrlæge i form af en lille blodprøve... Hun vil jo slet ikke lade ham komme på før hun har lyst selv, og det kan du jo se ved at hun stiller sig op og ør sig til over for ham.... Selvfølgelig er det syndt at lade hende få hvalpe så tidligt, men hos avlere (dem der kun gør det for penge) gør de det altså, ved den første løbetid bliver de paret og så tjæner de bare flere og flere penge på de stakkels hunde ....

Nå men som sagt kan du godt slå koldt vand i blodet den første uges tid... Med mindre han selvfølgelig er en belastning for hende fordi han ikke kan lade hende være... Nu har han jo fået lov at "smage" hvad det vil sige at få lov

Håber du finder en god løsning..

Hej søde Pia

Jamen det er helt klar nu Og han var på hende igår. Så derfor der HURTIGT skulle findes en løsning.
Hun skal have abort sprøjte.
Ja de kan sagtens klare at føde og tage sig af hvalpene.
MEN efter min mening skal en hvalp have lov at være hvalp og ikke mor allerede.

Har fundet en løsning indtil det sidste af hendes løbetid er over. Charlie er kommet ned til mine forældre

Og Diva er her hos os.

Det går fint sådan her pt. Håber snart jeg kan få min lille basse hjem igen. Savner ham allerede. ( afleverede ham igår aftes )

Hvordan holder du dem adskilt? Er din han hund kastreret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.