Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: Jeg har jo som sagt to cocker spaniels, en tæve og en han. Vi har gjort ALT for at holde dem adskildt. Men idag skete der der ikke måtte ske.De hang sammen!Sådan noget LORT.Nu står jeg så men en tæve der skal have hvalpe ALT for tidligt, eller give hende abort sprøjter med 24 timers enterval. ( det er nok den sidste løsning jeg vælger )Men så kommer hun i en ny løbetid, og hvor skal jeg gøre af min kære Charlie. Det ville være aller bedst hvis jeg kunne sende ham hjemmefra i de 3-4 uger indtil løbetiden er overstået.Er her nogle der bor tæt på, og måske havde mulighed for at tage ham?Kram
Jeg har jo som sagt to cocker spaniels, en tæve og en han. Vi har gjort ALT for at holde dem adskildt. Men idag skete der der ikke måtte ske.De hang sammen!Sådan noget LORT.Nu står jeg så men en tæve der skal have hvalpe ALT for tidligt, eller give hende abort sprøjter med 24 timers enterval. ( det er nok den sidste løsning jeg vælger )Men så kommer hun i en ny løbetid, og hvor skal jeg gøre af min kære Charlie. Det ville være aller bedst hvis jeg kunne sende ham hjemmefra i de 3-4 uger indtil løbetiden er overstået.Er her nogle der bor tæt på, og måske havde mulighed for at tage ham?Kram
Kan du ikke give hende 'blæ' på mens hun er i løbetid?? Det gjorde min veninde og det virkede for hendes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: det er også minMen altså årh Kommer jo til at savne ham. Det kunne selvfølgelig også være hende der skulle sendes afsted. Men det er værre at få en hun hund der er i løbetid afsat.
det er også minMen altså årh Kommer jo til at savne ham. Det kunne selvfølgelig også være hende der skulle sendes afsted. Men det er værre at få en hun hund der er i løbetid afsat.
Altså nu når vi har en hun hund i forvejen.. så tror jeg heller min kæreste ville have det var hende vi passede i stedet for han hunden men det er self også hvad i selv helst føler for.. og vi skulle skam nok tage hende... det prøver vi jo med vores egen
npn skriver: Kan i ikke få ham kastereret?Og jeg ville ikke anbefale det med en ble, har hørt om flere der har gjort det, og det har altså ikke fungeret, hvis den lille frækkert gerne vil have den ble af, så skal han også nok få det
Kan i ikke få ham kastereret?Og jeg ville ikke anbefale det med en ble, har hørt om flere der har gjort det, og det har altså ikke fungeret, hvis den lille frækkert gerne vil have den ble af, så skal han også nok få det
Hehe ja det der har jeg også hørt... at hvis de virkelig vil.. så ska de også nok finde en måde og komme til sådan nogle små banditter hehe
Det er jo synd han skal væk hver gang hun er i løbetid...
Hvad med at kastrere ham?
Patrick07 skriver: Årh ja det var da egentlig også en mulighed.. men øger de ikke risikoen for kræft hos hunden??
Årh ja det var da egentlig også en mulighed.. men øger de ikke risikoen for kræft hos hunden??
Det ved jeg ikke
Patrick07 skriver: Altså nu når vi har en hun hund i forvejen.. så tror jeg heller min kæreste ville have det var hende vi passede i stedet for han hunden men det er self også hvad i selv helst føler for.. og vi skulle skam nok tage hende... det prøver vi jo med vores egen
også selvom hun er i løbetid?For du må gerne drøfte det med ham. FOr så ved jeg i hvertfald der er nogle der gerne vil hjælpeMen hun er en lille bandit Stadig meget hvalpet
Kruse90 skriver: også selvom hun er i løbetid?For du må gerne drøfte det med ham. FOr så ved jeg i hvertfald der er nogle der gerne vil hjælpeMen hun er en lille bandit Stadig meget hvalpet
ja altså Min kæreste vil heller have hende end ham (ikke pænt og sige) bare hun ikke bider møblerne i stykker så er jeg sikker på det nok skal gå hehe...
MoarJ skriver: Det er jo synd han skal væk hver gang hun er i løbetid... Hvad med at kastrere ham?
ja selvfølgelig er det synd og det skal han sørme heller ikke.Han skal ikke neutraliseres. Det er han ikke nok hanhund til.Det bliver hende.
du kan jo evt. give hende et par små "trusser" med så skal jeg skam nok skifte bind i dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128