Jeg har et problem!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.857 visninger
34 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Kruse90

Jeg har jo som sagt to cocker spaniels, en tæve og en han.
Vi har gjort ALT for at holde dem adskildt. Men idag skete der der ikke måtte ske.
De hang sammen!
Sådan noget LORT.
Nu står jeg så men en tæve der skal have hvalpe ALT for tidligt, eller give hende abort sprøjter med 24 timers enterval. ( det er nok den sidste løsning jeg vælger )
Men så kommer hun i en ny løbetid, og hvor skal jeg gøre af min kære Charlie. Det ville være aller bedst hvis jeg kunne sende ham hjemmefra i de 3-4 uger indtil løbetiden er overstået.

Er her nogle der bor tæt på, og måske havde mulighed for at tage ham?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

o1Mutte

Kruse90 skriver:

Jeg har jo som sagt to cocker spaniels, en tæve og en han.
Vi har gjort ALT for at holde dem adskildt. Men idag skete der der ikke måtte ske.
De hang sammen!
Sådan noget LORT.
Nu står jeg så men en tæve der skal have hvalpe ALT for tidligt, eller give hende abort sprøjter med 24 timers enterval. ( det er nok den sidste løsning jeg vælger )
Men så kommer hun i en ny løbetid, og hvor skal jeg gøre af min kære Charlie. Det ville være aller bedst hvis jeg kunne sende ham hjemmefra i de 3-4 uger indtil løbetiden er overstået.

Er her nogle der bor tæt på, og måske havde mulighed for at tage ham?

Kram

Hvorfor vil du ikke give hende abort sprøjter`?

Anmeld

1. juni 2010

o1Mutte

og hvor langt bor du fra 9460 brovst ? Jeg kunne muligvis godt tage ham, hvis du selv kommer med ham, og selv betaler hans foder. Kan han med katte ?

Anmeld

1. juni 2010

Kruse90

hehe Læs igen. Det er også det jeg vælger.
Men har jo et problem. for hvor skal jeg så gøre af charlige mens hun er i en ny løbetid. De kan jo ikke bo KUN i hundegården som er delt i to. Så piver de nemlig helt vildt og det er sgu synd.

Anmeld

1. juni 2010

o1Mutte

Kruse90 skriver:

Men har jo et problem. for hvor skal jeg så gøre af charlige mens hun er i en ny løbetid. De kan jo ikke bo KUN i hundegården som er delt i to. Så piver de nemlig helt vildt og det er sgu synd.

Aahh okay. *pusser lige brillerne*

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

Kruse90 skriver:

Er hun alt for ung til at få hvalpe?? eller hvordan er det ? Årh jamen hvis jeg kunne overtale kæresten til at have ham så ville vi da gerne hehe... Men hvordan har han det med katte.. og self. børn  Bor selv i Aalborg.. ved ikke lige hvor langt du bor derfra

Anmeld

1. juni 2010

Kruse90

o1Mutte skriver:

og hvor langt bor du fra 9460 brovst ? Jeg kunne muligvis godt tage ham, hvis du selv kommer med ham, og selv betaler hans foder. Kan han med katte ?

der er 1 time og 22 min op til jer.
MEn har det bare SÅ skidt med at han skulle hjemmefra SÅ langtid .

Anmeld

1. juni 2010

Kruse90

Patrick07 skriver:

Er hun alt for ung til at få hvalpe?? eller hvordan er det ? Årh jamen hvis jeg kunne overtale kæresten til at have ham så ville vi da gerne hehe... Men hvordan har han det med katte.. og self. børn  Bor selv i Aalborg.. ved ikke lige hvor langt du bor derfra

hun er ikke engang et år Derfor er det for tidligt.
Har det bare SÅ skidt med at han skulle hjemmefra. Det er jo som om han får et nyt hjem hos folk han slet ikke kender.

Men det er da tættere på en hende i brovst
Men er taknemlig for i gerne vil hjælpe.
Dyrlægen ringer lige igen senere. De ville lige drøfte det.

Men vi havde kat da vi fik ham, men hun blev solgt.
Og børn. vi har et hold venner de har en dreng på 1 år, hvor de begge to både Charlie og Diva er super glade for ham

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

Kruse90 skriver:

Kunne du evt. ikke finde en som boede tæt på så i evt. kan gå ture osv. sammen så du stadig kan se ham "hver dag" eller så meget som muligt??

Anmeld

1. juni 2010

o1Mutte

Kruse90 skriver:

Det kan jeg godt forstå

Jeg har en tæve, Sally på et halvt år herhjemme. Hun er schæfer
Hun ELSKER andre hunde

og en kat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.