Stop for indbataling til efterløn- hvad så med mine penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.038 visninger
23 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

klmf

Hej

Håber nogen kloge hoveder kan svare på det her

Jeg har i to år indbetalt til efterløn som fuldtidsforsikret - jeg overvejer nu at stoppe, da jeg ikke tror på der findes efterløn mere når jeg er 60-62...

Men hvad så med de penge, jeg allerede har indbetalt? Er de så røget i fællespuljen og så er det bare ærgerligt eller hvad??

Hmmm.... Kunne da godt lige bruge 300 kr x 12 måneder x 2 år Skal nemlig ud og købe klapvogn i morgen....

Knus Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Pige2009

lotchen aka Charlotte skriver:

Hej

Håber nogen kloge hoveder kan svare på det her

Jeg har i to år indbetalt til efterløn som fuldtidsforsikret - jeg overvejer nu at stoppe, da jeg ikke tror på der findes efterløn mere når jeg er 60-62...

Men hvad så med de penge, jeg allerede har indbetalt? Er de så røget i fællespuljen og så er det bare ærgerligt eller hvad??

Hmmm.... Kunne da godt lige bruge 300 kr x 12 måneder x 2 år Skal nemlig ud og købe klapvogn i morgen....

Knus Charlotte

Dem skulle du gerne få retur igen... Men hør på din fagforening, hvor de kan fortælle dig mere...

Anmeld

31. maj 2010

klmf

Baagøe skriver:

Dem skulle du gerne få retur igen... Men hør på din fagforening, hvor de kan fortælle dig mere...

Thanx - har sust rundt inde på deres hjemmeisde, men de er ikke så vilde med at reklamere for hvad der sker med pengene hvis man stopper indbetalingerne. Må ringe til dem....

Anmeld

31. maj 2010

Pige2009

Thanx - har sust rundt inde på deres hjemmeisde, men de er ikke så vilde med at reklamere for hvad der sker med pengene hvis man stopper indbetalingerne. Må ringe til dem....

Hi hi. Nej, det er de ikke. Du får også et mere sikkert svar, hvis du ringer

Anmeld

31. maj 2010

klmf

Baagøe skriver:

Hi hi. Nej, det er de ikke. Du får også et mere sikkert svar, hvis du ringer

Det er selvfølgelig også noget pjat at finde på

Anmeld

31. maj 2010

Mie A

http://www.adir.dk/sw14617.asp

Dette kan muligvis bruges...

Anmeld

31. maj 2010

Mumto3

Jeg har både betalt til efterløn og er stoppet med det igen. Dengang jeg stoppede fik jeg mine penge igen (og manden hos fagforeningen sagde at han synes det var en fornuftig beslutning!)

Så mon ikke også du kan få dine igen?

Anmeld

31. maj 2010

klmf

Mumto3 skriver:

Jeg har både betalt til efterløn og er stoppet med det igen. Dengang jeg stoppede fik jeg mine penge igen (og manden hos fagforeningen sagde at han synes det var en fornuftig beslutning!)

Så mon ikke også du kan få dine igen?

Jubiii, det håber jeg da! Så ryger halvdelen på afbetaling til huslån og halvdel til ferieopsparing Halv fornuft, halv fornøjelse.....

Anmeld

31. maj 2010

klmf

http://www.adir.dk/sw14617.asp

Dette kan muligvis bruges...

Åh nej, der står at jeg kun kan få pengene tilbage hvis jeg højst har indbetalt 1 år - jeg har betalt i 2! ØØØØØØØØØØØØØØØVVVVVVVVVVVVV

Hvad fanden er det nu også for en regel??

Anmeld

31. maj 2010

Mumto3

Åh nej, der står at jeg kun kan få pengene tilbage hvis jeg højst har indbetalt 1 år - jeg har betalt i 2! ØØØØØØØØØØØØØØØVVVVVVVVVVVVV

Hvad fanden er det nu også for en regel??

EJ !!!! RØV OG NØGLER  Det er sgu da helt åndsvagt!!! jo mere man har betalt jo mindre skal man have igen......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.