Seriøst!!! (ferien)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

TbCp

Åhhhh sikke da noget møg

Jeg håber for jer at det hele løser sig til sidst alligevel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

ChatH

sarahb skriver:

Tro det eller ej, men vi har F..... ikk fået svar fra Ambassaden!!! det var sidste dag man kunne ringe direkte til immigration visa kontoret og i dag er der memorial day så der er LUKKET!!!!
Jeg har Grædt og Grædt og Grædt..
Vi må prøve at ringe i morgen og høre hvad F..... meningen er. Vi rejser i overmorgen, Onsdag..

Jeg gider slet ikk afsted, pakke eller tænke på ferie. ALT ER BARE ØDELAGT

SERIØST HVOR ER DET RINGE!!!!det er sku da ikke okay! Håber for jer det flasker sig og i kommer afsted!!

Kæmpe Kram

Anmeld

1. juni 2010

sarahb

Isaac og jeg kommer afsted men ikke omer... Ikke lige nu men ambassaden ville se om de kunne få et svar til på fredag.. Det er USA der sidder med papirene og ikke kan få fingeren ud!!!! Så måske et svar på fredag så vi har booket en billet til mandag til new york til ham. Så mødes vi der tirsdag ... Hvis han kommer afsted eller er den billet også spilt.

Jeg har grædt og grædt... Og har slet ikk lyst til at jeg skal rejse... Jeg er såååå ked af det!!! Det er i ubeskriveligt hvor hårdt dette er...

Anmeld

1. juni 2010

NaFe

sarahb skriver:

Isaac og jeg kommer afsted men ikke omer... Ikke lige nu men ambassaden ville se om de kunne få et svar til på fredag.. Det er USA der sidder med papirene og ikke kan få fingeren ud!!!! Så måske et svar på fredag så vi har booket en billet til mandag til new york til ham. Så mødes vi der tirsdag ... Hvis han kommer afsted eller er den billet også spilt.

Jeg har grædt og grædt... Og har slet ikk lyst til at jeg skal rejse... Jeg er såååå ked af det!!! Det er i ubeskriveligt hvor hårdt dette er...

Kan fandme godt forstå du er ked af det....det er sku da bare sååå nedtur... ej vor er det bare for meget a de ikke kan få fingeren ud af røven altså...

men håber virkelig i får det bedste ud af det trods alt...

Anmeld

2. juni 2010

N&J

Håber I får et positivt svar Sarah, min veninde nåede lige præcis at få sit visum da hun skulle flytte til NY, men de var så langsomme derinde.. så håber at han kan komme afsted og I kan nyde jeres ferie.. 

Knuz fra Jane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.