Seriøst!!! (ferien)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

ooo

Hvor er det noget møg!

Du får et kæmpe herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Tro det eller ej, men vi har F..... ikk fået svar fra Ambassaden!!! det var sidste dag man kunne ringe direkte til immigration visa kontoret og i dag er der memorial day så der er LUKKET!!!!
Jeg har Grædt og Grædt og Grædt..
Vi må prøve at ringe i morgen og høre hvad F..... meningen er. Vi rejser i overmorgen, Onsdag..

Jeg gider slet ikk afsted, pakke eller tænke på ferie. ALT ER BARE ØDELAGT

ej hold sgu da op mand! det kan da ikke være rigtigt!

hvad så? hvis ikke de når det? kan Omer så rejse efterfølgende og støde til senere?

Anmeld

1. juni 2010

sarahb

jeg fandt en emergency mail adresse hvor jeg har skrevet en lang mail på . og så skal vi så også ringe derind, det er så uretfærdigt at behandle os på den måde. Vi står bare med hoved mod muren.
Jamen han kan godt rejse efter os, det kommer bare til at koste ca. 4000 ekstra oven i de ca.13 vi har betalt i forvejen

Anmeld

1. juni 2010

Karo

sarahb skriver:

jeg fandt en emergency mail adresse hvor jeg har skrevet en lang mail på . og så skal vi så også ringe derind, det er så uretfærdigt at behandle os på den måde. Vi står bare med hoved mod muren.
Jamen han kan godt rejse efter os, det kommer bare til at koste ca. 4000 ekstra oven i de ca.13 vi har betalt i forvejen

De burde skamme sig

Jeg håber virkeligt at der kommer positivt svar idag.

Anmeld

1. juni 2010

lion

Hvor sindsygt. Jeg håber at I får et positivt svar så I alle kan komme med i morgen

Anmeld

1. juni 2010

sarahb

Karo skriver:

De burde skamme sig

Jeg håber virkeligt at der kommer positivt svar idag.

Jeg tror bare ikke på det mere, er helt flad for energi og rejse feber, som man ellers har. Har ikke lyst til en dyt. har ikk handlet det ind vi skal bruge, pakket, gjort klar eller noget. magter det virkelig ikk når vi står uvidende.

Anmeld

1. juni 2010

Bondepigen

sarahb skriver:

Jeg tror bare ikke på det mere, er helt flad for energi og rejse feber, som man ellers har. Har ikke lyst til en dyt. har ikk handlet det ind vi skal bruge, pakket, gjort klar eller noget. magter det virkelig ikk når vi står uvidende.

Nej, man får da ikke ligefrem lyst til at rejse til Amerika, når man bliver behandlet sådan!

Føler med jer.

Anmeld

1. juni 2010

sarahb

intet nyt trods 2 mails og 2 opringninger. Skal bare ringe igen kl.14. så må vi se.

Knus en meget grædefærdig Sarah

Anmeld

1. juni 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

intet nyt trods 2 mails og 2 opringninger. Skal bare ringe igen kl.14. så må vi se.

Knus en meget grædefærdig Sarah

du skal ikke græde søde! gid man kunne brokke sig et sted over sådan noget!

Anmeld

1. juni 2010

sarahb

ka-ri-na skriver:

du skal ikke græde søde! gid man kunne brokke sig et sted over sådan noget!

ja hvis man bare kunne det, men det er simpelthen så svært. For den enestre du kan tale med er receptionisten... og hun kan ikk gøre noget andet at skrive de skal ringe til os... MAN ER SÅ MAGTESLØS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.