Seriøst!!! (ferien)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
24 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

sarahb

Tro det eller ej, men vi har F..... ikk fået svar fra Ambassaden!!! det var sidste dag man kunne ringe direkte til immigration visa kontoret og i dag er der memorial day så der er LUKKET!!!!
Jeg har Grædt og Grædt og Grædt..
Vi må prøve at ringe i morgen og høre hvad F..... meningen er. Vi rejser i overmorgen, Onsdag..

Jeg gider slet ikk afsted, pakke eller tænke på ferie. ALT ER BARE ØDELAGT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Jules

Ej for sulan :( Det er jeg ked af at høre søde :(

Masser af knus til dig....

Anmeld

31. maj 2010

NaFe

Ej noget F***** Lort altså.... hvorfor dælen har de ikke kunne give jer svar?? Det sku da vildt langt ude... øv øv øv på jeres vejne...

håber fandme det flasher sig så i kan nå af komme afsted...

Anmeld

31. maj 2010

Ida.

31. maj 2010

sarahb

de siger INGENTING andet end den er under bearbejdelse.
Men de har mundligt og skriftligt sagt at vi saaaaagtens kunne nå det inden den 2.. men jeg tror ikk på det mere...

Anmeld

31. maj 2010

Karo

sarahb skriver:

Tro det eller ej, men vi har F..... ikk fået svar fra Ambassaden!!! det var sidste dag man kunne ringe direkte til immigration visa kontoret og i dag er der memorial day så der er LUKKET!!!!
Jeg har Grædt og Grædt og Grædt..
Vi må prøve at ringe i morgen og høre hvad F..... meningen er. Vi rejser i overmorgen, Onsdag..

Jeg gider slet ikk afsted, pakke eller tænke på ferie. ALT ER BARE ØDELAGT

Det er bare ikke iorden

Hvad sker der hvis i ikke får svar imorgen ? Kommer i så ikke afsted ?

Jeg forstår slet ikke der skal være et problem med at lukke jer ind i landet. Jeg syndes godt nok de overreagere i jeres tilfælde. Jeg håber bare ikke de ødelægger jeres ferie.

Anmeld

31. maj 2010

anna-jonas

Fuck, nogle idioter................hold kæft mand. Jeg sidder lige og koger, for jeg synes det er en sjofel måde at behandle folk på.

Sender dig lige et kæmpe stort knus...............for jeg kan desværre ikke tage den store skuffelse fra dig.

Anmeld

31. maj 2010

sarahb

isaac og jeg kommer afsted men omers indrejse skal de afgøre, hvorfor ved jeg ikke. Eftersom han er født her, dansk pas, ren straffe attest, arbejdet 11 år i cph lufthavn, ingen relationer i pakistan osv osv

Tror bare vi er uheldige overfor den magt amerikanere åbenbart har i sådan en situation... ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre!!

Anmeld

31. maj 2010

Karo

sarahb skriver:

isaac og jeg kommer afsted men omers indrejse skal de afgøre, hvorfor ved jeg ikke. Eftersom han er født her, dansk pas, ren straffe attest, arbejdet 11 år i cph lufthavn, ingen relationer i pakistan osv osv

Tror bare vi er uheldige overfor den magt amerikanere åbenbart har i sådan en situation... ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre!!

Jeg krydser fingere for at de når at få styr på tingene inden imorgen, så i ikke skal gå og ikke vide om omer kan komme med.

Anmeld

31. maj 2010

oo

føj for satan hvor bliver jeg gal i hovedet af den slags  jeg håber I får et positivt svar imorgen, for det var jo ikke meningen det skulle være din og Isaacs tur bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.