Mens du var/er gravid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

NGE

Bruger stort set det samme, som tidligere - dvs. en skønsom blanding af parfumerede og parfumefri produkter, som jeg applicerer i begrænsede mængder.

Dog får jeg nu ofte en snert af dårlig samvittighed, når jeg står med min bodylotion fra Biotherm - så det er jo hvad man kan få ud af, at læse for meget om alt det man burde og ikke burde. Så jeg har lige været nede at shoppe Derma-varer i Netto - så kan de være med til at 'fortynde' yderligere...

MH Nana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

sofie85

Anonym skriver:

Jeg har selv lige købt Derma Eco shampoo og balsam.

Bruger allerede origins, vidste ikke det var uden parfume og parabener?! Men det da bare fedt.

Regner med at hvis jeg skal farve hår, bliver det med 100%ren henna som skal blandes med vand og olie.

Synes det en jungle

Må man gerne farve hår med henna under graviditet? For havde hørt at det heller ikke var godt...

Anmeld

27. juli 2010

4xGreve

Anonym skriver:

Mens du var/er gravid....

Brugte/bruger du så make-up, parfume, deo, hårprodukter og andet med parfume og parabener(staves? ) i?

Er nemlig ved at handle forskellige ting ind uden alt det stads

Hvad brugte/bruger du imens du var/er gravid?

Gerne navn, hvor det kan købes og priser

Og bare kom med flere ting, hvis det er...

Knus....

Jeg brugte ikke deo, brugte ikke make-up, bruge derma salve da jeg lider meget af tør hud og ikke kan undvære at smøre mig, brugte dog samme shampoo før som imens og efter, jeg stoppet med at farve hår og efter at jeg havde født gik jeg ikke med make-up eller parfume det første 1-1½ år hun til meget specille lejligheder...

Anmeld

27. juli 2010

Mka

Jeg bruger en ordenlig gang make up hver dag, da jeg har fået rigtig meget acne, så kan ikke holde ud at se på mig selv.

Neutral til krop og vaske middel. Shampoo, balsam og kur fra frisøren, da jeg stadig ønsker at pleje mit hår mest muligt, og ikke bare ønsker det rent Og så lige lidt deo til mine arme i denne hede sommer

Anmeld

27. juli 2010

Diana...

I hverdagene gør jeg ikke men også mest fordi jeg bare ligger i min seng og er syg. Men når vi skal noget bruger jeg en streg og ikke andet. Jo og jeg bruger også deo. 

Anmeld

27. juli 2010

LotteN

jeg var nu ikke så sippet under min graviditet, så jeg brugte bare det shampoo jeg hele tiden havde brugt og ligeledes med creme og deo - tænkte jeg nu ikke ret meget på.

og makeup er aldrig noget jeg har brugt ret meget, så det brugte jeg meget sjældent!

Anmeld

27. juli 2010

baby2010

Origins og en shampoo som hedder Alterna Caviar - den er uden alt muligt skidt og så er den GENIAL til håret... Desværre er den ligeså god som den er dyr, men billigere på www.lookfantastic.com end den er hos frisøren

Anmeld

27. juli 2010

millesofie

jeg bruger neutral og derma, de er uden alt det møg

jeg er selv allergi barn og ville ikke udsætte pullergøjen for mere end nødvendigt

men jeg synes også det er vigtigt at pullergøjen kan lugte mig de første måneder efter fødslen så jeg blev ved med at bruge dem

det er lidt en vane nu men jeg bruger dog lidt duft engang imellem uden på tøjet

derma og neutral kan købes alle steder, selv netto

Anmeld

27. juli 2010

Phillip Hobbs

millesofie skriver:

jeg bruger neutral og derma, de er uden alt det møg

jeg er selv allergi barn og ville ikke udsætte pullergøjen for mere end nødvendigt

men jeg synes også det er vigtigt at pullergøjen kan lugte mig de første måneder efter fødslen så jeg blev ved med at bruge dem

det er lidt en vane nu men jeg bruger dog lidt duft engang imellem uden på tøjet

derma og neutral kan købes alle steder, selv netto

Which Møg?

Anmeld

27. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg gjorde i starten, og skiftede det så efterhånden ud med mineralprodukter som er parabene/parfumefri og nu bruger jeg meget lidt med parabener i, men mest hvis jeg skal ud. Har netop købt Sturs shampoo/balsam serie som er parabenifri - lækkert for jeg synes virkelig man tørrer ud af Neutral og lignende produkter... Ellers er Dermas økologiske linje både billig og lækker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.