Mens du var/er gravid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

saxa

noname skriver:

Jeg gør som jeg plejer...

shampoo, balsam, lidt creme, deo, lidt parfume og mascara...

Samme her.. Tænker faktisk ikke vildt meget over det.. Så længe det er med måde - og at jeg ikke oversprøjter mig til i parfume og klistrer håret total ind i hårlak og har 1cm makeup på i hele ansigtet(har jeg nu aldrig haft), så igen alt med måde..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

NoName

saxi skriver:

Samme her.. Tænker faktisk ikke vildt meget over det.. Så længe det er med måde - og at jeg ikke oversprøjter mig til i parfume og klistrer håret total ind i hårlak og har 1cm makeup på i hele ansigtet(har jeg nu aldrig haft), så igen alt med måde..  

Har det på præsis samme måde...

Anmeld

31. maj 2010

Josesmor

Jeg bruger neutral badeshampoo, Har brugt minerisk shampoo fra brugsen, men der var sku ik noget da jeg skulle have mere idag. Så nu har jeg så købt neutrals shampoo, selvom jeg synes det er en skod shampoo. Så bruger jeg derma women bodylotion fra føtex. Den er rigtig god

Brugte i starten også roll on fra neutral, men synes ik den holder lugten væk, så nu er jeg tilbage ved min kære biotherm fra Matas

Bruger ik rigtig make up, og bruger stadig hår produkter (skum, lak, voks)Har dog ikke farvet hår i graviditeten.

Held og lykke i den vilde parabene/fri jungel  

Anmeld

31. maj 2010

Mettemus

Anonym skriver:

Brugte/bruger du så make-up, parfume, deo, hårprodukter og andet med parfume og parabener(staves? ) i?

Er nemlig ved at handle forskellige ting ind uden alt det stads

Hvad brugte/bruger du imens du var/er gravid?

Gerne navn, hvor det kan købes og priser

Og bare kom med flere ting, hvis det er...

Knus....

Jeg er også ved at lægge om så det fra nu af bliver:

Make up fra Nilens Jord (Middelpris fra Matas)

Alle mulige hudplejeprodukter fra Origins (Lidt pebret fra Matas)

Shampoo og bodywash fra Olive (BILLIGT fra Super Best)

Det er det jeg er bedst tilfreds med. Har også prøvet Derma, men der synes jeg lisså godt man kan købe deres håndsæbe og bruge det til alt - var så langt fra tilfreds med især deres shampoo

Anmeld

31. maj 2010

loralilly

Jeg har tidligere brugt Derma shampoo, bodylotion, bodyscrub og deo købt i Føtex.

Lige nu bruger jeg disse produkter uden parfume, parabener og phtalater:
Nordic Sense shampoo og balsam købt hos rent-liv.dk
Mirenésse Secret Weapon Mascara også fra rent-liv.dk
Biometics hårvoks fra rent-liv.dk

Nilens Jord Light Foundation fra Matas uden parfume og parabener

Det eneste, jeg ikke har skiftet ud er Maxfactor streg og Nivea Styler, som jeg ind imellem putter lidt i håret af.

Parfume bruger jeg aldrig.

Jeg vasker tøj i Neutral vaskepulver, og som skyllemiddel bruger jeg eddike for at undgå parfumen fra det kunstige skyllemiddel.

Anmeld

27. juli 2010

Phillip Hobbs

My Fiancee is 22 weeks in and she uses ONLY the Miessence range.

We use all the products, they are very safe unless you get allergies to things like aloe vera, calandula,oranges.

Anmeld

27. juli 2010

Lillefe

Jeg gør stort set også som jeg plejer en sjælent gang ved særlige lejligheder parfume, er den eneste forskel fra før hvor jeg gjorder det hele tiden før jeg var gravid. Men pga min sarte lugtesans når jeg er gravid vil jeg ikke kunne smide en masse parfumer ud bagefter fordi jeg ikke kan lide dem. Ellers bruger jeg creme deo fra matas, hårspray fra matas forskellige creme kommer andpå hvad det lige bliver men lige fra decobal til creme fra body shop shampoo og balsam er det noget som jeg har vundet herinde som har allergi mærke på det er super godt! (stuhr)

Anmeld

27. juli 2010

Sakris

Anonym skriver:

Brugte/bruger du så make-up, parfume, deo, hårprodukter og andet med parfume og parabener(staves? ) i?

Knus....

Jeg bruger baby shampoo (Derma) parfumefri og svanemærket balsam (matas naturserie), Derma creme til huden. Lige nu parfumefri solcreme fra matas. Går med mascara, men den nægter jeg at skifte. Går jeg med make-up er det derudover kun GOSH. Går ikke med parfume, men har en roll-on deo med en lille smule duft i. Jeg har altid haft meget allergi, så udover babyshampoen har jeg ikke rigtig udskiftet andet end solcremen der nu er parfumefri.

Anmeld

27. juli 2010

3xM

har aldrig købt noget spec. har brugt som jeg også gjorde inden jeg blev gravid...

Anmeld

27. juli 2010

misslea

Anonym skriver:

Knus....

Hejsa :-)

Jamen jeg bruger Derma - bodyshampoo, bodylotion, ansigtscreme, deo, makeupfjerner, ansigts scrub og håndcreme.... (har det tit på tilbud i netto)!!

Jeg bruger en mascara fra Nilens jord, uden parabener og farvestoffer, mineral foundation samt mineral rouge fra i.d bare Minerals (naturlige produkter)!! I forvejen havde jeg en masse øjenskygger både fra Nilens jord og i.d bare Minerals, som alle også er uden parabener!!

Jeg bruger ikke parfume (kun til MEGET særlige lejligheder), har dog før jeg blev gravid været storforbruger af parfume!!

Jeg bruger de samme hårprodukter, som jeg plejer!! Mit hår syntes bestemt ikke om Neutrals og Dermas hårprodukter...!!!

Mange hilsner fra Lea

Jeg bruger dog min alm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.