Mens du var/er gravid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.894 visninger
32 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Anonym trådstarter

Brugte/bruger du så make-up, parfume, deo, hårprodukter og andet med parfume og parabener(staves? ) i?

Er nemlig ved at handle forskellige ting ind uden alt det stads

Hvad brugte/bruger du imens du var/er gravid?

Gerne navn, hvor det kan købes og priser

Og bare kom med flere ting, hvis det er...

Knus....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

L.J.L

Jeg brugte neutral shampoo både til krop og hår, og deo uden parfume, men ville stadig gerne dufte lidt så brugte parfume uden på tøjet.

Jeg brugte det makeup som jeg altid har brugt, der har jeg ikke købt specielt til jeg var gravid.

Du kan købe neutral i næsten alle supermarkeder...

Tror også man kan blive for pernippen...

Anmeld

31. maj 2010

K&S

Anonym skriver:

Brugte/bruger du så make-up, parfume, deo, hårprodukter og andet med parfume og parabener(staves? ) i?

Knus....

Hej hej

Jeg bruger shampoo, balsam, kropssæbe, bodylotion, ansigtscreme og makeupfjerne fra Derma - det køber jeg i Bilka

Jeg bruger mascara fra Clinique og resten af makeup´en er fra Jane Iredale http://www.janeiredale.dk/index.asp - jeg ved ikke lige hvor du bor, men jeg køber makeup´en hos Hudplejecenteret i Greve på Sjælland

Jeg har naturlige krøller og har altid brugt et "cremeagtig" produkt til at holde krøllerne bare nogenlunde under kontrol, men jeg har istedet brugt en smule bodylotion efter hårtørring, det virker rimelig godt som erstatning

Katja

Anmeld

31. maj 2010

Anonym skriver:

Knus....

Hejsa!

Jeg bruger en mascara fra Matas som hedder Origins.. Og så bruger jeg også cremer og sæber fra deres Natur serie.. Det er virkeligt lækre produkter, og så er der oven i købet lidt duft i,  som er fra naturens side af!! og så sprøjtede jeg iøvrigt parfume på tøjet, istedet for på huden, når det var...

Må dog tilstå at jeg har farvet hår 3 gange og brugt Rexona hver dag, for det er den eneste deo jeg kan bruge uden at stinke af gammel gris!!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2010

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Hejsa!

Jeg bruger en mascara fra Matas som hedder Origins.. Og så bruger jeg også cremer og sæber fra deres Natur serie.. Det er virkeligt lækre produkter, og så er der oven i købet lidt duft i,  som er fra naturens side af!! og så sprøjtede jeg iøvrigt parfume på tøjet, istedet for på huden, når det var...

Må dog tilstå at jeg har farvet hår 3 gange og brugt Rexona hver dag, for det er den eneste deo jeg kan bruge uden at stinke af gammel gris!!

Stine og Lisa.

Jeg har selv lige købt Derma Eco shampoo og balsam.

Bruger allerede origins, vidste ikke det var uden parfume og parabener?! Men det da bare fedt.

Regner med at hvis jeg skal farve hår, bliver det med 100%ren henna som skal blandes med vand og olie.

Synes det en jungle

Anmeld

31. maj 2010

NoName

Anonym skriver:

Knus....

Jeg gør som jeg plejer...

shampoo, balsam, lidt creme, deo, lidt parfume og mascara...

Anmeld

31. maj 2010

mettenoah

Jeg var meget hysterist under første graviditet.
Jeg brugte kun UrteKram produkter.. spiste kun økologisk og anvendte kun make up ved særlige lejligheder..
Men her under 2. graviditet har jeg fingeren på pulsen, og bruger lidt sund fornuft.. så går det nok

Anmeld

31. maj 2010

oo

jeg bruger makeup, men absolut ikke på daglig basis, det drejer sig om dækkecreme og pudder. alt andet er skåret væk

af shampoo og badegel bruger jeg green life serien fra Aldi der er testet. de koster 30 kr for en stor flaske.

deo bruger jeg roll on fra neutral, der jo som bekendt også er testet.

min ansigtcreme er coldcreme fra matas uden parfume...den er ikke testet, men det er den eneste creme jeg endnu har fundet der er fed nok og som min hud ikke slår ud af.

af vaskepulver bruger jeg også neutral.

alle de ovennævnte ting bruger jeg generelt og ikke kun under graviditeten.

parfume bruger jeg ikke her mens jeg er gravid. og jeg synes alle andre lugter KRAFTIGT af duftevand, så det er ikke noget problem at lade være hårprodukter bruger jeg aldrig, såe...

hmm...ja, jeg tror det var det

Anmeld

31. maj 2010

Pige2009

Jeg brugte Neutral, som fåes overalt

Anmeld

31. maj 2010

Corn

Jeg får allergi/udslæt af så mange ting, så når jeg finder noget der virker for min hud og mig, så skifter jeg nødigt.. Det har gjort at jeg har fundet ud af, at jeg tåler ânglemarks baby shampoo, køber en parfumefri deo fra USA, parfume bruger jeg i forvejen kun på tøjet, da jeg ikke tåler det, og dagligdags make up er for mig kun mascara og lidt streg...

Creme/bodylotion bruger jeg Anglemarks baby produkter, for dem tåler jeg... Og har jeg meget tør hud, så er babyolie jo et fantastisk produkt

Og det er produkter jeg bruger normalt, ikke kun fordi jeg er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.